یک استاد دانشگاه در کره جنوبی پناهگاهی برای حمله احتمالی هسته‌ای کره شمالی ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو، ترفند جالب ساخت اجاق هیزمی در حیاط خانه را را مشاهده می نمایید .
در چین، یک مهندس با استفاده از قطعات یدکی گاراژ خود، یک الاغ مکانیکی ساخت و سوار آن شد. منبع: خبرفوری
در فناوری تجربی طراحی شده توسط دانشمندان سوئیسی از پالس‌های کوچک الکتریسیته، برای تحریک تولید انسولین در موش‌های آزمایشگاهی که به صورت ویژه از بافت‌های پانکراس انسانی بهره‌مند بودند، استفاده شده است. آن‌ها این را یک "رابط الکتروژنیک" نامیدند که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و فعال کردن ژن‌های هدف بهره برد.
در کشور کوبا یک شرکت اقدام به تولید دوچرخه‌هایی از چوب بامبو و سازگار با محیط زیست کرده است.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
در ویدئو زیر رقابت آمریکا و اروپا برای ساخت سریعترین هواپیمای مسافربری جهان را ببینید.
این یک هواپیما نیست و مطمئناً یک پرنده یا مردی با شنل نیست در عوض، این اولین بشقاب پرنده ساخت بشر است.
علیرضا پناهیان گفت: «ما در حال ساختن کشتی نوح هستیم! ممکن است اقداماتی که امروز انجام می‌شود تاثیر کوتاه مدت نداشته باشد ولی در آینده مشخص خواهد شد».
دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره‌ای دست به طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر متفاوت کردند.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
محققان دانشگاه کمبریج دستی با پرینتر سه بعدی ساختند. دست رباتیک جدید که دانشمندان در انگلیس ساخته‌اند می‌تواند طیف وسیعی از اشیاء را فقط با حرکت مچ دست و احساس پوست خود بگیرد. این دست به گونه‌ای طراحی شده است که کم هزینه و کم مصرف باشد و علیرغم اینکه قادر به استفاده مستقل از هر انگشت نیست، اما قادر به انجام حرکات پیچیده است.
یک مرد اهل آسیای شرقی با هنر و مهارت خود از چوب بامبو یک کیف ساخت.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
امارات و اسرائیل اولین کشتی نظامی بدون سرنشین را که توسط شرکت‌های نظامی دو کشور تولید شده است، رونمایی کردند، اقدامی که نشان دهنده روابط نظامی رو به رشد بین آنهاست.
با وجود اینکه کمپانی سایپا، یک دستگاه پراید را به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، یک شهروند تمام قطعات این خودرو را با ۹۴ میلیون تومان خریده و یک خودرو را سر هم کرده است.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
یک خودروی اسپرت و مدرن ساخته شده در افغانستان در خیابان‌های کابل به حرکت درآمد.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
لحظه دستگیری سازندگان مواد منفجره و کشف کارگاه تولید نارنجک دستی، کوکتل مولوتف و... در پوشش پایگاه بسیج در استان قم را ببینید.
محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت انتاپ در افغانستان می‌گوید که ما پنج سال روی طراحی و دیزاین این خودرو کار کرده ایم.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خودروی زرهی جدید ساخت این کشور با نام بأس ۲ در صنعاء پایتخت رونمایی کرد. در ویدئو مشخصات این خودروی زرهی که با وجود جنگ تحمیلی و محاصره یمن در شرایطی استثنایی و به طور کامل در یمن ساخته شده، بازگو شده است.
به تازگی یک یوتیوبر به دلیل اختراع پا‌های رباتیک برای مارها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شخص که «آلن پان» نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به توضیح تکنیک‌های مهندسی طراحی این پا‌های رباتیک پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ