ژاردیم بعداز دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته با وجود اختیار درباره جذب بازیکنان جدید،قائدی و نوراللهی را حفظ کرد تا نشان دهد به سلک بازی هر دو لژیونر ايرانی علاقه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
رئال مادرید می تواند چلسی را برای جذب دوشان ولاهوویچ به چالش بکشد.
ملوان تا الان در فصل نقل و انتقال تیم فعالی بوده و با 8 بازیکن جدید به توافق رسیده است.
علاقه زیاد خمز به مدافع پرسپولیسی منفور تراکتوری‌ها
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
لئاندرو پاردس، هافبک پاری سن ژرمن، قصد دارد در این تابستان این باشگاه را ترک کند.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، علاوه بر چشم‌اندازی وسیع از شهر تهران در دورۀ قاجار، معماری خاص خانه‌های این شهر در آن دوران را نیز به ما نشان می‌دهد.
مردم کشور چین که به خوردن غذاهای عجیب و غریب معروف هستند به تازگی با استفاده از سنگ های کوچک غذایی خاص طبخ کرده‌اند.
زننده گل قهرمانی بایرن در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا در خصوص کاپیتان باواریایی‌ها صحبت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواست که برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام کنند.
در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.
سرمربی استقلال دست روی مهاجم خارجی آلومینیوم گذاشت و نسبت به بازی او ابراز علاقه کرد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
بعد از جریمه سنگین پانزده‌امتیازی یوونتوس، باشگاه‌های اروپایی فرصت را برای شکار ستاره‌های این تیم مناسب دیده‌اند.
بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت، بر خلاف اسمش علاوه بر پوشش آتش‌سوزی، پوشش‌های تکمیلی متنوعی مانند پوشش سرقت، زلزله، سیل، طوفان و... دارد.
ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان برای پیدا کردن یک سرآشپز برای عمارتش به مشکل برخورد کرده است.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، ترجیح می‌دهد به جای حضور در در رئال مادرید پیراهن بارسا را به تن کند.
اگر حق گزینش‌گری و اعمال تبعیض برای یک مغازه‌دارِ خاص بر اساس نوع پوشش مشتریانش به رسمیت شناخته شود، در آن صورت هر مغازه‌داری از این حق برخوردار می‌شود که بر اساس نوع علاقه و نگاه خود به ظاهر مشتریان، از ارائۀ خدمات به بسیاری از آن‌ها خودداری کند.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
ارلینگ هالند می‌گوید بخش اعظم رژیم غذایی‌اش را گوشت تشکیل می‌دهد و به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه دارد.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
اگرچه عسل از زمان‌های قدیم به داشتن خواص درمانی معروف است، اما عسل مانوکا به طور خاص بسیار قوی است، زیرا این عسل علاوه بر مواد شیمیایی تولید کننده پراکسید هیدروژن که در همه‌ی انواع عسل وجود دارد، ترکیبی ضد باکتری به نام متیل گلیوکسال (methylglyoxal) را در خود جای داده است.
با بحرانی شدن وضعیت دریاچه ارومیه و در شرایطی که ابهامات درباره اقدامات صورت گرفته برای احیای این دریاچه افزایش یافته و این سوال را به دنبال داشته که آیا هنوز فرصت برای رهایی بزرگترین دریاچه ایران از خشک شدن وجود دارد یا می‌بایست نگران عواقب شدید ناشی از نابودی آن باشیم، خبری منتشر شد که حکایت از توجه دولتمردان به این واقعه دارد؛ خبری که البته حاوی ابهاماتی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ