امید عالیشاه در فصلی که به عنوان کاپیتان اول سرخ‌ها معرفی شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات تیم فوتبال امید کشورمان در بازیهای هانگژو از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
محمدامین حزباوی با جدایی از اردوی تیم امید راهی دوحه شد تا قراردادش با السد را نهایی کند.
اولین تمرین تیم امید با دقت و جدیت ویژه از سوی رضا عنایتی پیگیری شد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید از سوی عنایتی اعلام شد.
فرزند ارشد رضا عنایتی یکی از بازیکنانی است که از نظر سنی شرایط حضور در تیم فوتبال امید ایران را داراست.
کاپیتان تیم ملی کاراته با ابراز ندامت امیدوار است محرومیت 6 ماهه اش از سوی کمیته استیناف تعلیق شود.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
لالیگا برنامه عملی بازسازی مالی ارائه شده از سوی بارسلونا را رد کرد تا این باشگاه با معضلی جدی روبرو شود.
با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
در نشست اخیر اعضای هیات رییسه در مورد سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد اما مهران فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال جایگزین فراز فاطمی شد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش به اردوی مشترک تیم ملی و تیم جوانان دعوت شده اند، بازیکنان رده سنی امید هستند و قادر به همراهی تیم جوانان در بازی های انتخابی جام جهانی جوانان نیستند.
تیم های ملی کشتی امید کشورمان پس از انتظارهای فراوان با صدور ویزا از سوی اسپانیا بامداد فردا راهی مسابقات امیدهای جهان می شود.
تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید کشورمان در حالی روزهای پایانی اردوی خود را پشت سر می گذرانند که همچنان در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا هستند.
در حکمی از سوی دکتر امید طیاری سرپرست معاونت توسعه، سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، محمدرضا کافی به عنوان مدیر امور ورزش شرکت مس منصوب شد
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
یک استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به تفاوتهای امید اجتماعی و امید الهیاتی تاکید کرد: عاشورا زاییده امید اجتماعی امام حسین در برابر امید الهیاتی دیگران بود، اما قدرت حاکم تمایل دارد نهاد عزاداری را به سوی رنج مقدس هدایت کند.
براساس قانون جدید چک وجوه حساب های صادرکننده چک برگشتی به میزان کسری مبلغ چک مسدود خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ