سجاد شهباززاده با روحیه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و امیدوار است طلسم گل نزدن‌های او در فصل جاری شکسته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
چهره معروف امیر قلعه‌نویی این بار در بیشکک شکار شد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
دروازه‌بان استقلال در تمرینات این تیم حضور یافته و خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.
امیر قلعه نویی در آخرین تمرین تیم ملی با چهره‌ای متفاوت نسبت به تمرین ریکاوری پس از مصاف با روسیه دیده می‌شود.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
دو چهره جوان دعوت شده به تیم ملی، کار خود را خیلی جدی زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کنند.
جدیدترین چهره تیم ملی محسوب می‌شود که با حضور امیر قلعه نویی شانس رقابت با دیگر گلرها را به دست آورده است.
امیر قلعه‌نویی یکی از اعضای کادر فنی خود در تیم ملی را به دستیار سابق دراگان اسکوچیچ اختصاص داد.
امیر قلعه‌نویی توانست با خاطره‌ای بسیار خوش سیرجان را به مقصد تیم ملی ترک کند.
مسئولان باشگاه گل‌گهر در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم فوتبال باشگاه از او به عنوان چهره ماندگار تقدیر کردند.
یک بازگشتِ فوتبالی دیگر به شهر انزلی حسابی به دل امیر قلعه‌نویی نشست.
فولاد خوزستان در حالی به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت که تعداد زیادی تغییر در لیستش نسبت به دور گروهی داشته است.
با غیبت دو مهاجم در ترکیب پرسپولیس، امید عالیشاه دوباره به چهره کلیدی سرخپوشان تبدیل خواهد شد.
کمبود آهن یا گلبولهای خون یعنی بدن مقدار کافی اکسیژن دریافت نمی کند که موجب اختلال در عملکرد اندام های بدن می شود. کم خونی عوامل مختلفی مثل کمبود آهن، کمبود اسید فولیک، کاهش شدید خون و غیره دارد. اگر چهره رنگ پریده و زرد دارید احتمالا مبتلا به کم خونی هستید که با تشخیص زود هنگام می توانید آن را با رژیم غذایی مناسب درمان کنید.
انتخاب یک چهرهِ خودی برای سرپرستی بوکس، این امیدواری را ایجاد کرده که از سروصدا و همهمه کاذب این رشته کاسته شود البته اگر وزارت ورزش نگاه ویژه و لازم را داشته باشد.
چهره درهم امیر قطر پس از حذف تیم ملی کشورش در جام جهانی سوژه رسانه‌های دنیا شده است. میزبان اولین تیم حذف شده جام جهانی است و ۱۵۰ میلیارد دلار هزینه در داخل میدان نتیجه‌ای نداشت.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
«امین فرزانه» خیر و چهره خوشنام پایتخت از جمله این افراد است که ۲دوره زندگی کاملاً متفاوت برای خود رقم زده و در هر دو نیز سرآمد و شهره بوده‌است. کسی که این روز‌ها همسایگان به سرش قسم می‌خورند، مورد احترام خاص و عام است، دستی در کار‌های خیر دارد، به کهریزک می‌رود.
مدافع خبرساز پیکان به عنوان یک چهره ویژه بازوبند کاپیتانی تیم امید را در اختیار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ