سو مصرف مواد والدین با افزایش احتمال بدرفتاری با کودک و قرار گرفتن در معرض خشونت همراه است که می‌تواند منجر به علائم اختلال استرس پس از سانحه از جمله فلاش بک، کابوس و هوشیاری بیش از حد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
پرسپولیس در سال جدید شمسی به جز برد هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورده است.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
در فهرست تیم فوتبال تراکتور برای حضور در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آنقدر بازیکن تاثیرگذار و چهره وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تبریزی می‌تواند همزمان دو تیم را به میدان بفرستد.
هافبک سابق پرسپولیس بار دیگر به اصفهان بازگشت و این بار نه به صورت قرضی، بلکه دائم، به سپاهان پیوست.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
شهروز سخنوری معروف به الکس در پرونده سیاه خود کلکسیونی از جرایم را به همراه داشت. فردی که زنان را به کشورهای منطقه قاچاق می‌کرد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که " کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد "، این استان را کلکسیونی از استعدادهای ورزش کشور دانست.
در حالی امروز حبیب اسیود ملقب به چعب به دار مجازات آویخته شد که کلکسیونی از اقدامات جنایت بار در پرونده این فرد به ثبت رسیده است.
در حالی امروز حبیب اسیود ملقب به چعب به دار مجازات آویخته شد که کلکسیونی از اقدامات جنایت بار در پرونده این فرد به ثبت رسیده است.
مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، به خاطر علاقه‌اش به کبوتر و تاریخ بوکس معروف است اما حالا فاش شده او کلکسیونی از پیراهن‌های کلاسیک فوتبال هم دارد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
رونالدو کلکسیونی از اتومبیل‌های خاص دارد، ولی یکی از آن‌ها خاص‌ترین است.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باید با کلکسیونی از بهترین‌ها روبرو شویم.
پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که این تیم کار دشواری در جام باشگاه‌های جهان پیش رو خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان و زورگیران مختلف در طرح رعد ۵۹ خبر داد.
کلکسیون جرم در یک ساندویچی!
حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
بر اساس مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های این استان فردا چهارشنبه، ۴ خردادماه تعطیل اعلام شد. تصمیمی که تقریبا برای امروز نیز اجرایی شد با این یادآوری که دیروز خبر تعطیلی مدارس اعلام شد و تعطیلی دانشگاه ها و ادارات به ظهر امروز کشید تا بسیاری را شگفت زده و حتی عصبانی کند!
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ