پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که این تیم کار دشواری در جام باشگاه‌های جهان پیش رو خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.
ستاره ایرانی الوحده در زدن اولین گل فصل مقابل البطائح بدشانس بود.
اگر سرخیو راموس به لیگ عربستان نرود، او به پیشنهاد گالاتاسرای پاسخ مثبت خواهد داد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
هافبک ایرانی الوحده در انتظار یک جدال بزرگ با ستاره‌های فوتبال جهان در جام باشگاه‌های عرب است.
باشگاه الهلال مارکو وراتی، هم تیمی کیلیان امباپه، را برای تکمیل خط میانی خیره کننده‌‌اش زیر نظر دارد.
درحالیکه بحث انتقال ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید به بارسا داغ است رئیس باشگاه بنفیکا گفت این ستاره پرتغالی می‌تواند به باشگاهی که فوتبالش را با آن شروع کرده برگردد.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، بعد از دو سال دور بودن از دنیای مربی‌گری با باشگاه القادسیه عربستان به توافق رسید تا فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.
آلوارو موراتا که به تازگی قراردادش را با اتلتیکو تا 2026 تمدید کرده، زیر ذره‌بین میلان است.
مارسلینو گارسیا تورال که در مقطعی گزینه شماره یک جانشین لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود، با باشگاه مارسی به توافق رسید.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
اعضای تیم استقلال در انتظار واریز پول به حساب‌های خود هستند.
کوین یامگا در تمرین دیروز استقلال رویت نشد و به نظر می رسد امروز در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی شانس بازی نداشته باشد.
بنابر گزارش‌های جدید، ایران موسوی ثانی در آسایشگاهی در تهران زندگی می‌کند. او بعد از آزادی از زندان از سوی خانواده اش پذیرفته نشد. دو فرزند دیگر این زن که زنده هستند هنوز نتوانسته اند کاری که مادر کرده را فراموش کنند. فرزندان ایران در دوران زندان به او سر می‌زدند و رسیدگی می‌کردند. حالا نیز در آسایشگاه به او رسیدگی می‌کنند. ایران موسوی به دلیل اینکه به لحاظ جسمی هم ناتوان است امکان زندگی به تنهایی را ندارد به همین دلیل هم به آسایشگاه منتقل شده است.
متئو آلمانی (مدیر بخش فوتبال بارسا) که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود با استون ویلا به توافق رسیده، حالا قصد ماندن دارد و امروز با خوان لاپورتا برای ادامه همکاری جلسه داشت.
ملى پوش دسته ٩٦ كيلوگرم وزنه بردارى ايران با ركوردهايى پايين تر از حد انتظار در رده هفتم آسيا قرار گرفت.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
تیم پرسپولیس در دربی جوانان تهران موفق شد استقلال را با یک گل شکست دهد.
درحالی‌که بحث جانشین تیته در نیمکت برزیل گرم است، یک فوتبالیست سابق برزیلی می‌گوید احتمال معرفی شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سلسائو بالا است.
روزنامه کیهان در ادامه انتشار خاطرات مرحوم ری شهری در باره ماجرای آیت الله سیدکاظم شریعتمداری به مقطعی رسیده است که از اجرای نماز میت توسط آیت الله سیدرضا صدر (برادر امام موسی صدر) که وصیت مرحوم شریعتمداری بوده، ممانعت شده است.
هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ