هافبک سابق پرسپولیس بار دیگر به اصفهان بازگشت و این بار نه به صورت قرضی، بلکه دائم، به سپاهان پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
پرسپولیس در سال جدید شمسی به جز برد هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورده است.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
در فهرست تیم فوتبال تراکتور برای حضور در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آنقدر بازیکن تاثیرگذار و چهره وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تبریزی می‌تواند همزمان دو تیم را به میدان بفرستد.
کریستیانو رونالدو در جدیدترین سرمایه‌گذاری‌اش، بخش عمده سهام یک فروشگاه آنلاین ساعت‌های لوکس را خریداری کرد. گفته می‌شود او علاقه زیادی به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دارد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
سو مصرف مواد والدین با افزایش احتمال بدرفتاری با کودک و قرار گرفتن در معرض خشونت همراه است که می‌تواند منجر به علائم اختلال استرس پس از سانحه از جمله فلاش بک، کابوس و هوشیاری بیش از حد شود.
شهروز سخنوری معروف به الکس در پرونده سیاه خود کلکسیونی از جرایم را به همراه داشت. فردی که زنان را به کشورهای منطقه قاچاق می‌کرد.
مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، به خاطر علاقه‌اش به کبوتر و تاریخ بوکس معروف است اما حالا فاش شده او کلکسیونی از پیراهن‌های کلاسیک فوتبال هم دارد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
رکورد قبلی فروش در حراجی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که خانه حراج ساتبی یک جفت ایر شیپز نایکی را که جردن در بازی‌های فصل عادی در سال ۱۹۸۴ پوشیده بود، به مبلغ ۱۴۷۲۰۰۰ دلار به نیک فیورلا، کلکسیونر، فروخت.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک
کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های برج پرداختند و مشخص شد تنها کسی که به خانه این زن وارد و سپس خارج شده مردی از آشنایان زن میانسال بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد میانسال بازداشت شد.
پاکو خمس هرروز با کلاه‌های متفاوت و جالب خود، توجهات را جلب می‌کند.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
یک کلکسیونر تمام عروسک‌‌های جام‌های جهانی را جمع آوری کرده و این روزها در سیتی سنتر دوحه به نمایش عمومی گذاشته شده است.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باید با کلکسیونی از بهترین‌ها روبرو شویم.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان و زورگیران مختلف در طرح رعد ۵۹ خبر داد.
کلکسیون جرم در یک ساندویچی!
بر اساس مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های این استان فردا چهارشنبه، ۴ خردادماه تعطیل اعلام شد. تصمیمی که تقریبا برای امروز نیز اجرایی شد با این یادآوری که دیروز خبر تعطیلی مدارس اعلام شد و تعطیلی دانشگاه ها و ادارات به ظهر امروز کشید تا بسیاری را شگفت زده و حتی عصبانی کند!
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ