مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: ۹۰ کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:۱۴۲۰ پرواز رفت و برگشت از کشور به سمت سرزمین وحی برقرار بود که تا دوم مردادماه تمامی حجاج به کشور باز می گردند.
بندرعباس - ناوگروه ۹۰ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۸۴ روز دریانوردی در خلیج عدن، دریای سرخ و اسکورت و پشتیبانی از یگان‌های شناور تجاری به میهن اسلامی مان بازگشت.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم ۶۰ درصد رشد داشته است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات جوی در ۲۰ استان کشور از حضور ۹۰ تیم امدادی در این عملیات خبر داد.
اصفهان- معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون هکتار و در برنامه هشتم توسعه ۴۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و مجری خودکفایی در کودهای کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۹۰ درصد کودهای کشاورزی را در داخل کشور تولید کنیم.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشت ۹۰ درصدی اراضی کشاورزی در طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور مربوط به گندم و جو است.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
دادستان کل کشور از بررسی پرونده‌های عفو در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.
وزیر کشور گفت: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر ناتوان جلوه‌دادن دولتی است که به منویات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد دارد و درصدد جامه عمل پوشاندن به آن‌ها است.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
تعداد شهر‌های «قرمز» صفر شد/ ۹۰ درصد شهر‌های کشور در وضعیت زرد و آبی
رئیس انجمن ملی گلخانه سازان ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۳ هزار هکتار گلخانه فعال در ایران داریم، گفت: در بیش از ۹۰ درصد از صادرات محصولات سبزی و صیفی کشور از محصولات گلخانه‌ای است.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد از خودرو‌هایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و ۷۸ درصد خودرو‌ها مدل آن‌ها برای قبل از سال ۸۸ بوده است و ۲۲ درصد این خودرو‌ها مدلشان برای بعد از سال ۸۸ بوده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از پوشش ۹۰ درصدی پیشگیری از تنبلی چشم در کشور خبر داد.
سایت تلفن‌همراه روستایی ایرانسل در روستای «نگارمن» واقع در شهرستان شاهرود، به نمایندگی از سایر سایت‌های روستایی ایرانسل، در مراسم اتصال بیش از 600 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به صورت آنلاین افتتاح شد. با افتتاح سایت‌های ایرانسل، 60 هزار نفر از هموطنان روستایی، به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ