فردا ۹۰ هزار بشکه میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به قیمت پایه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
رییس دستگاه قضا گفت: در مجموع ۸۸ هزار نفر مشمول بخش‌های مختلف عفو شدند که قسمتی از آنان آزادی افراد بود و بخشی نیز مربوط به جرایم نقدی بود.
معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به گستردگی دایره مشمولان عفو رهبری اعلام کرد: تعداد عفوشدگان به عدد ۹۰ هزار نفر نزدیک شد.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
معاون وزیر نیرو گفت: اگر اقدامی در راستای کاهش مصرف برق انجام ندهیم در سال ۱۴۰۵ مصرف برق حدود ۹۰ هزار مگاوات در پیک خواهیم رسید.
ده ها ها هزار نفر از شهرک نشیان علیه قانون اصلاح قضایی کابینه جدید رژیم صهیونیستی در مقابل ساختمان پارلمان این رژیم در قدس اشغالی تظاهرات کردند.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
علی فتح‌الله‌زاده زاده می گوید تکلیف محمد محبی و سانتاکلارا در دادگاه مشخص می شود.
در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای تا پایان سال بررسی شد.
شرکت پارس خودرو توانست در ۸ ماه ابتدایی امسال از مرز تولید ۹۰ هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودرو فقط از چین وارد نمی‌شود بلکه از ژاپن و کره هم واردات خواهیم داشت، گفت: ۹۰ هزار خودرو وارد کشور خواهد شد.
قیمت تخم مرغ حداکثر ۹۰ هزار تومان
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و ... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ