رسانه‌های عبری فاش ساختند که در نشست امنیتی امروز تل‌آویو، فرماندهان نظامی خواستار پایان عملیات در جنین شدند؛ تحلیلگران نظامی عبری اذعان کردند که هرلحظه بایستی منتظر عملیات انتقامی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رهبر معظم انقلاب
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی هشدار دادند که حتی یک اقدام کوچک علیه حزب الله لبنان می‌تواند تبدیل به یک جنگ گسترده در مرزهای شمالی و دیگر مناطق شود.
فرماندهان نیروهای دریایی آفریقای جنوبی و ونزوئلا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر تقویت مناسبات دفاعی با ایران تأکید کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: بازگشت فرماندهان «آزوف» از ترکیه به اوکراین نقض قراردادهای موجود است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
همایش فرماندهان نیروهای مسلح صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح صبح امروز سه شنبه با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند
همه فرماندهان پلیس تهران از سال سال ۷۸ تا کنون
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که هدف قرار گرفتن فرماندهان پیروزی توسط آمریکا، نقض آشکار حاکمیت عراق است و با توافقات بین دو کشور هیچ همخوانی ندارد.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر) سخنرانی کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم برخی از فرماندهان نظامی کشورمان گفت: دشمن بداند فرماندهان نسل باکری از تحریم نمی‌ترسند.
فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترکی، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم روز ۳۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ