علی بیگدلی نوشت: فرسایشی شدن مذاکرات به هیچ‌وجه به نفع ایران نیست. معلق گذاشتن گفت‌وگوها و طولانی شدن آن باعث می‌شود تا اقتصاد ایران در کشاکش نوسانات مختلف قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون آبخیزداری منابع طبیعی از افزایش کانون های بحران بیابانی شدن در کشور خبر داد و گفت: فرسایش خاک در ایران دو برابر میانگین جهانی برآورد می شود.
کرمان- رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی استان کرمان گفت: وقتی برای پیگیری طرح‌ها به نقاط مختلف می‌روم، یعنی روند به پایان رسیدن کارها نباید فرسایشی شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نگرانی از قدرت منطقه‌ای ایران می‌گوید که تهران در چند جبهه علیه اسرائیل جنگی فرسایشی به راه انداخته است.
بهره‌گیری از دانش آبخیزداری و آبخوان‌داری (مدیریت یکپارچه آبخیزداری) برای کشت دیم مثمر ثمر و مفید خواهد بود و می‌تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در افزایش تولید کشت دیم داشته باشد.
پژوهشگر مطرح سوری با اشاره به اهداف ژئوپولتیک آمریکا از سوق دادن اروپا به جنگ اوکراین تاکید کرد که فرسایشی شدن جنگ در این کشور به نفع واشنگتن است.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
امروز در این جنگ ترکیبی فرسایشی، دشمن به دنبال آن است که ما را خسته و فرسوده کند؛ آنان می‌خواهند ادامه آشوب‌ها را به جنگی بدل کنند که از طرفی موجب ملال انقلابیون و از طرف دیگر باعث ایجاد امید در دل تبهکاران و تجزیه طلبان شود.
نشریه گاردین از اقدامات انگیزشی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی و پیش از بازی با ایران پرده برداشت و تاکید کرد که برابر ایران، یک بازی فرسایشی در پیش خواهد بود.
با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
به نظر می رسد پروسه فرسایشی انتخاب مکان دیدار سوپرجام، همچنان ادامه داشته باشد.
شاخص کل بورس امروز نیز مانند روزهای گذشته با کاهش کار خود را اغاز کرد به طوری ک هم اکنون شاخص کل با کاهش ۲۴۱۴ واحدی رو به رو است.
«دولت بایدن به دنبال یک حرکت معنادار جهت خروج پرونده هسته‌ای ایران از چهارچوب معادلات مطرح در رابطه با دولت آمریکا، به سمتِ آژانس بین المللی انرژی اتمی است. از این منظر، من بر این باورم که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند یک توافقِ مانا، پایدار و معنادار با ایران داشته باشند.»
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.
مورخ برجسته آمریکایی درسخنانی گفت: آمریکا با حمایت از اوکراین و تشکیل یک ائتلاف غربی علیه مسکو، در تلاش برای طولانی تر کردن جنگ اوکراین در راستای تضعیف روسیه تا بیشترین میزان ممکن است.
بازار سهام در نیمه دوم معاملات امروز شاهد هجوم فروشندگانی بود که با وجود تازیدن بر صف خرید میلیونی لیدرها اما همچنان با مدارای کج دار و مریز معامله گران گوش بزنگ اخبار برجامی بود.
سرمربی آبی پوشان گفت: فصل فرسایشی و دشواری پیش رو داریم و برای تکرار قهرمانی با استقلال به بازیکنان زیادی نیاز داریم.
در مورد فرسایشی شدن ساحت سیاسی می توان گفت عراق امروز حاصل ماجراجویی های صدام حسین، اشغالگری آمریکا، رقابت های منطقه ای در داخل عراق، ظهور و بروز داعش در عین ضعف ساختاری سیاسی است.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
رفیعی احتمالاً تنها فوتبالیستی است که بعد از دو بار ترک پرسپولیس و حضور در تیم‌های رقیب یا رفتن برای پول اینقدر از سوی هواداران باشگاه تحویل گرفته می‌شود.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ