اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
عناوین امروز روزنامه‌های چاپ ایتالیا به برتری شاگردان روبرتو مانچینی در بازی رده بندی لیگ ملت‌ها مقابل هلند اختصاص دارد.
مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی مقابل هلند و کسب مدال برنز لیگ ملتهای اروپا از بازیکنانش ستایش کرد و گفت این موفقیت نشانه خوبی برای آینده آتزوری است.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
فدریکو دی‌مارکو به عنوان بهترین بازیکن زمین در جریان برد ایتالیا برابر هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌ها انتخاب شد.
گل ووت وخهورست در دقایق پایانی دیدار هلند و ایتالیا که آفساید اعلام شد خشم هلندی‌ها را به دنبال داشت.
دیدار دو تیم هلند و ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا با برتری 3-2 لاجوردی‌پوشان به پایان رسید تا ایتالیا در رتبه سوم تورنمنت قرار بگیرد.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می‌توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار برابر ایتالیا با اسکای اسپورت گفت‌وگو کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد که بر این اساس تیم فاینورد هلند با آاس رم ایتالیا دیدار می کند و لورکوزن هم به مصاف تیم شگفتی ساز این رقابتها می رود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد که بر این اساس تیم فاینورد هلند با آاس رم ایتالیا دیدار می کند و لورکوزن هم به مصاف تیم شگفتی ساز این رقابتها می رود.
بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، سفرای دو کشور هلند و ایتالیا  به این وزارتخانه فراخوانده شدند.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
با برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپای 2023، اسپانیا برابر ایتالیا و هلند برابر کرواسی قرار خواهند گرفت.
در جریان برگزاری آتش‌ بازی سال نو میلادی، در ایتالیا ۱۸۰ نفر زخمی شدند؛ این در حالیست که در رویداد مشابه در کشور هلند، ده‌ ها نفر بازداشت شدند.
ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی بالا خواهند آمد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.
شانزدهمین مرحله از فصل 2022 مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی تیم ردبول به پایان رسید.
جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی PSG که به زودی رسما به رم می‌پیوندد، در بدو ورود به ایتالیا با استقبال پرشور هواداران این تیم روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ