دلمه با سس انار غذایی بسیار لذیذ است که بخاطر استفاده از سس انار این غذا از یک مزه ملس بسیار خاص بهره‌مند شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
در یک بازی پرگل و دیدنی سپاهان در اصفهان موفق به شکست دادن تراکتور تبریز شد.
دلمه انار غذایی بسیار لذیذ است که بخاطر استقفاده از سس انار این غذا از یک مزه ملس بسیار خاص بهره مند شده است.
در این ویدئو شاهد فرود باشکوه هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 در باند کاملا مه آلود خواهید بود:
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
روز گذشته ماجرای دله آلی و اعتیادش به قرص، دنیای فوتبال را تکان داد.
اراکی‌ها در دلمه برگ مویشان از بلغور و ماست هم استفاده می‌کنند. یک بار هم شده بپزید، به امتحانش می‌ارزد.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های محبوب بهار و تابستان است. از آن‌دسته غذا‌هایی که طرفداران خاص خودش را دارد و با فلفل‌دلمه، بادمجان و گوجه‌فرنگی هم آن را می‌پزند.
برگ‌ها نباید بسیار بزرگ و ضخیم باشند تا لطافت و تازگی خود را از دست ندهند. همچنین، برگ‌ها نباید بسیار کوچک باشند به طوری که نتوانید آن‌ها را به خوبی پیچیده و شکل دهید یا دلمه را به درستی تهیه کنید.
مدافع نساجی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شرایط بازی و تمرین را به دست بیاورد.
مهدی رجب‌زاده اعلام کرد مدیریت باشگاه فجرسپاسی با او برای تمدید قرارداد صحبت کرده است.
طرز پخت دلمه ارمنی به دلمه ایرانی شباهت‌های زیادی دارد. بیشتر تفاوت‌هایش در انتخاب سبزی دلمه است. در ارمنستان طعم تره، جعفری، شوید، پیازچه، گشنیز، ترخون و مرزه حتما باید محسوس باشد.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با تمام وجود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و برای بقا بالاترین حد تلاش را خواهند کرد.
دلمه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. دلمه انواع فراوانی دارد، اما مواد میانی اکثر دلمه‌ها یکسان است. برای تهیه مواد میانی دلمه از مواد اولیه‌ای مانند گوشت چرخ کرده، برنج، برخی سبزی‌ها، پیاز، لپه و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. اگر علاقمند به تهیه این غذای خوشمزه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در جریان تغییرات در کادرفنی تیم ملی نیستم و فعلا کارهای درمانی‌ام را انجام می‌دهم.
در کل دلمه یکی از غذا‌های محبوب در خاورمیانه و مناطقی مانند بالکان، قفقاز، روسیه و آسیای مرکزی است. با این حال جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ کشور جمهوری آذربایجان توانست دلمه را به نام خود در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت کند.
این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
پرتقال تامسون شمال ارزان ترین میوه در بازار کشور و فلفل دلمه رنگی و کلم بروکلی از سبزیجات لوکس این بازار به شمار می رود.
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
هافبک انگلیسی دقیقا در روزهایی که می بایست پیشرفت می کرد و خودش را در جمع بزرگان دنیای فوتبال می دید، حالا مسیر پسرفت را انتخاب کرده و در فوتبال ترکیه هم نا امید کننده ظاهر شده است.
پس از سال‌ها خواهش از توییتر برای افزودن دکمه ویرایش، سرانجام کاربران به این خواسته رسیدند.
. با وجود آنکه امکانات تفریحی در این روزها محدود شده، در همین تعطیلات نیز می‌توان فرصت‌هایی برای تفریح در خانه فراهم کرد؛ مشروط بر آنکه اندکی به فکر گذران راحت‌تر این ایام باشیم.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ