سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که سعی در متقاعد کردن بیرانوند به ماندن در پرسپولیس کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی، نمایش خوبی در هفته اول داشت.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
میوه‌ها خوراکی‌های مفیدی برای رفع گرسنگی و تشنگی هستند. سالاد میوه یکی از میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای است که خواص بسیاری را در خود دارد. سالاد میوه از مخلوط میوه‌های مختلف تهیه می‌شود. می‌توان از آبِ میوه‌های مصرف شده در سالاد، به عنوان سس آن استفاده کرد. سالاد میوه را می‌توان به عنوان پیش غذا یا به عنوان دسر نیز سرو کرد.
سروش رفیعی یکی از بازیکنان علاقه‌مند پرسپولیس به تمرینات در سالن بدنسازی است.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
مدافع پرسپوليس یک افشاگری احساسی را در پایان یک فصل پرماجرا داشت.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
کمیته وضعیت بازیکنان حکم محکومیت باشگاه سپاهان در پرونده شکایت سروش رفیعی از این باشگاه داد.
با تعویض دقیقه ۷۰ سروش رفیعی این بازیکن شانس حضور در دربی را از دست نداد.
متهم به جایگاه رفت و گفت: روز حادثه بعد از اینکه دختر و پسرم به مدرسه رفتند بازهم سر مصرف مواد با همسرم درگیر شدیم. نسترن قصد داشت از خانه خارج شود، اما اسلحه‌ای که به تازگی خریده بودم را نشانش دادم تا بترسد، اما ناخواسته گلوله‌ای شلیک شد و به سرش خورد.
رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز گفت: مطرح شدن موضوع لیتیوم، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی است؛ چرا که اگر قرار بود گروه خاصی به استخراج لیتیوم اقدام کنند، قطعا بی سرو صدا و با هزینه‌ی کم این اقدام را انجام می‌دادند و نیازی نبود میلیون‌ها نفر را از این موضوع آگاه کنند.
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
سروش رفیعی که در این هفته پاس گل سه امتیازی تیمش را به عالیشاه داد این هفته از همراهی سرخ‌ها محروم است.
سروش رفیعی با دریافت چهارمین کارت زرد این فصل، دیدار با فولاد را از دست داد.
شماره هفت سرخ‌ها پس از شوکی که به پرسپولیس وارد شد سعی کرد به دروازه‌‌بان‌ تیم‌شان روحیه دهد.
قهوه، محبوب‌ترین نوشیدنی جهان است. ولی مشکل اینجاست که در کافی شاپ‌ها با مقدار زیاد شکر یا خامه سرو می‌شود، اما توصیه ما به شما، مصرف قهوه سیاه و تلخ است.
رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور با برتری یک تهرانی در روز نخست به پایان رسید.
سروش رفیعی برای اولین بار پس از ماجراهای پیش‌آمده در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
سروش رفیعی دیروز و امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ