سروش رفیعی برای اولین بار پس از ماجراهای پیش‌آمده در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی، نمایش خوبی در هفته اول داشت.
سروش رفیعی یکی از بازیکنان علاقه‌مند پرسپولیس به تمرینات در سالن بدنسازی است.
سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که سعی در متقاعد کردن بیرانوند به ماندن در پرسپولیس کرده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
مدافع پرسپوليس یک افشاگری احساسی را در پایان یک فصل پرماجرا داشت.
متهم در تشریح لحظه درگیری گفت: من می‌خواستم با مشت به گردن پیام بزنم، اما او سرش را عقب کشید و چاقویی که در دستم بود، ناخواسته با گردن او برخورد کرد. وقتی پیام خونین روی زمین افتاد، از ترسم فرار کردم. باور کنید من خصومتی با او نداشتم و او خودش دعوا را شروع کرد و آن را ادامه داد. من اصلاً راضی به مرگ او نبودم. مرگ او ناخواسته اتفاق افتاد. من برای اینکه او بترسد و دعوا را تمام کند، چاقو را از جیبم بیرون آوردم و فکر نمی‌کردم دعوا با قتل تمام شود.
کمیته وضعیت بازیکنان حکم محکومیت باشگاه سپاهان در پرونده شکایت سروش رفیعی از این باشگاه داد.
با تعویض دقیقه ۷۰ سروش رفیعی این بازیکن شانس حضور در دربی را از دست نداد.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
کفش و کلاه، بخش‌های اجباری دیگری از پوشش لباس مردان بود. معانی درباره نوع کفش و کلاه در آن دوره می‌گوید: «اهالی تهران با توجه به توان مالی‌شان گیوه، چارق یا نعلین به پا می‌کردند. البته کلاه بخش مهمی از لباس مردان در آن دوران به شمار می‌رفت. یعنی هیچ مردی بدون کلاه و سرپوش در کوچه و خیابان ظاهر نمی‌شد. »
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
سروش رفیعی که در این هفته پاس گل سه امتیازی تیمش را به عالیشاه داد این هفته از همراهی سرخ‌ها محروم است.
سروش رفیعی با دریافت چهارمین کارت زرد این فصل، دیدار با فولاد را از دست داد.
شماره هفت سرخ‌ها پس از شوکی که به پرسپولیس وارد شد سعی کرد به دروازه‌‌بان‌ تیم‌شان روحیه دهد.
رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور با برتری یک تهرانی در روز نخست به پایان رسید.
سروش رفیعی دیروز و امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافته است.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
شایعه بازداشت سروش رفیعی هافبک باشگاه پرسپولیس تایید و تکذیب نشده است.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی و دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف، قضاوت داور بازی را تحت تاثیر قرار داد.
هافبک شماره هفت سرخپوشان در شبی که طلسم پاس گلش در بازگشت به این تیم را شکست، از محرومیت دربی فرار کرد.
سروش رفیعی پس از مصدومیت جزئی امروز به تمرین بازگشت.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ