زنگ خطر در سویا به صدا درآمده است. تیم‌های عربستانی آماده می‌شوند تا ستاره‌های قهرمان لیگ اروپا را از چنگ این تیم خارج کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
باکاری سیسه، مدیربرنامه سادیو مانه، رفتار بایرنی‌ها با این بازیکن را توهین آمیز دانست.
بدلیل تیراندازی در مقابل کنسولگری آمریکا در جده، دو نفر کشته شدند.
ایران در سال ۱۳۴۶ با مشارکت یک شرکت ژاپنی در میدان آرش نفت و گاز کشف کرد و در سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کرد. ذخیره گاز درجای میدان با یک تریلیون فوت مکعب و میزان نفت ذخیره‌شده آن با ۴۲ میلیون بشکه، مهم‌ترین میدان توسعه نیافته و استراتژیک کشور است که ۴۰ درصد آن در ساختار‌های زمین‌شناسی و آب و خاک ایران قرار گرفته است
هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام مهاجم الاتحاد عربستان، خبرساز شد.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
میشل پل خبرنگار رادیو فرانسه در اسرائیل: برآیند نگاه رسانه‌های اسرائیل به این توافق، یک خبر بد و سیلی واقعی به دولت تل‌آویو است
نیروهای متجاوز عربستان سعودی مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن را هدف حملات توپخانه ای و پهپادی قرار دادند.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.
منابع یمنی اعلام کردند که در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده ۳ شهروند یمینی به شهادت رسیدند.
مراسم روز ملی عربستان در حالی برگزار شد که جورجینا رودریگس، نامزد مشهور کریستیانو رونالدو به آن واکنش نشان نداد.
یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده به شهادت رسید.
منابع یمنی روز چهارشنبه از شهادت و زخمی شدن چند غیرنظامی در حمله عربستان به مناطق مرزی در شمال یمن خبر دادند.
مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به بارندگی های کمتر از نرمال در جنوب عربستان، شرایط برای حمله ملخ صحرایی مساعد نیست.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان یمنی در حمله ارتش عربستان خبر دادند.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت مدعی شد که نیرو‌های آمریکایی یک تهدید قریب الوقوع از سوی ایران را رصد، با آن مقابله و از انجام آن ممانعت کردند.
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
این حمله توپخانه‌ای یک روز پس از عملیات پهپادی ارتش یمن در بندر الضبه واقع در شرق این کشور صورت گرفت.
یک مخالف سعودی که در حال حاضر در بیروت زندگی می کند، مسئولان سعودی را تهدید کرد که در صورت تعرض به خانواده اش، به سفارت عربستان در لبنان حمله می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ