تبریز- آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی و بازیکن سابق رئال مادرید به اردوی تراکتور در ترکیه پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس، بازیکن فصل گذشته رئال مادرید، در بازی امشب دروازه شاگردان کارلو آنچلوتی را به نفع آلمریا باز کرد.
سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، تصویری از حضورش در کنار دو بازیکن رئال منتشر کرد و برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
گرت بیل، بازیکن سابق رئال مادرید خطاب به لیونل مسی توضیح می‌دهد که شکست خوردن در لیگ حرفه‌ای آمریکا بسیار راحت‌تر از لالیگا یا لیگ فرانسه است.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
ونسان کمپانی، هم تیمی سابق ادن هازارد، از این بازیکن که شرایط خوبی در رئال مادرید ندارد حمایت کرد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
بازیکن سابق رئال مادرید که سال‌هاست در رسانه‌های اسپانیایی به کارشناسی و تفسیر فوتبال مشغول است، می‌گوید که خرید گرت بیل برای رئال کاملا مفید و موثر بود.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، به تونی کروس توصیه کرد که قراردادش را تمدید کند. او اعتقاد دارد که هنوز زمان بازنشستگی این هافبک با ارزش نرسیده است.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دیگر جزء پنج بازیکن برتر دنیا هم نیست و زمان خداحافظی برای او فرا رسیده است.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
کاپیتان سابق رئال مادرید امشب به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید باشگاه یونانی المپیاکوس به هواداران این تیم معرفی شد.
سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ