ستاره های بزرگ ایران و سه مربی تیم های ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در یک قاب کم دیده شده در تصویری تاریخی دیده می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
شاید شما هم عادت کرده باشید جانوران کوچکی مثل سوسک، قورباغه، موش و... را همیشه در قد و اندازه طبیعی‌شان ببینید؛ یعنی اندازه‌ای که به طور معمول با آن در نقاط مختلف دنیا دیده می‌شوند.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
ترامپ گفت: و اگر شما صنعت فولاد نداشته باشید، شما کشور ندارید، مثل مرزها، مثل انتخابات‌ها، شما باید انتخابات‌های واقعی داشته باشید. ما واقعا انتخابات واقعی نداریم، ما انتخابات جعلی داریم.
سرعت حرکت امواج در بین نواحی مختلف مغز بر قدرت پردازش اطلاعات ما اثر می‌گذارد. درنتیجه، شکل مغز می‌تواند در بیماری‌هایی مثل شیزوفرنی یا افسردگی مؤثر باشد. البته پنگ اذعان دارد که تحقیق آن‌ها درباره مسئله خاصی قاطعانه اظهارنظر نمی‌کند؛ اما او باور دارد که شکل مغز اهمیت بیشتری نسبت به ارتباطات نورون‌ها دارد.
اگر قابلمه روحی شما زیاد سیاه نشده است، شما می‌توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی آن را مثل روز اول سفید کنید. برای سفید کردن قابلمه روحی، کمی آب گرم ومواد شوینده را مخلوط کرده و بگذارید به مدت ۵ دقیقه در قابلمه بماند و سپس با سیم ظرفشویی قابلمه را تمیز کنید.
رامون دیاز، سرمربی الهلال، به شایعاتی که پیرامون حضور لیونل مسی در این تیم وجود دارد، واکنش نشان داد.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
رها کردن یک فریضه لازم مثل رعایت آداب جلسه به خاطر یک امر مستحب، کار پسندیده‌ای است؟ کدام از یک بزرگان چنین توصیه‌ای به شما کرده است؟
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
روزنامه الرایه در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.
مصطفی داننده نوشت: کاش فقر و نداری هم حجاب یا ترانه من ارازل بومه بود تا کمی به تریج قبای حضرات برمی‌خورد. کاش یکی پیدا می‌شد شما را اخراج می‌کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: وقتی یک داور مثل مانع جلوی شما می ایستد هر تاکتیکی هم در زمین پیاده کنید ثمری برای شما به همراه نخواهد داشت.
موهایی سالم با روغن آرگان برای شما مثل یک معجزه عمل می‌کند. روغن آرگان یک محصول همه‌کاره و طبیعی است که از درخت آرگان مراکشی مشتق شده است و برای بهبود سلامت پوست سر و آبرسانی به موهای شما عالی است.
ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام امکانات‌مان را بسیج کرده‌ایم. ما هم مثل شما؛ امیدواریم که با شرایطی مواجه نشویم که دوباره شاهد قطعی گاز باشیم. دعا کنید.
گردو به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، مس، ویتامین آ و د برای کاهش وزن موثر است. ۱۲ تا ۱۴ نیمه گردو به شما حدود ۱۹۰ کالری می‌دهد، اما همه کالری‌ها برای سلامتی بد نیستند. برعکس گردو فواید زیادی دارد مانند کاهش التهاب، کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل دیابت و جلوگیری از پیری.
بنزما در پیامی خطاب به مادرش گفت: مثل همیشه از شما بسیار سپاسگزارم، توپ طلایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.
علوی، مدیر تیم فولاد می‌گوید در این هفته فقط تدارکات استقلال راجع به داوری مصاحبه نکرده‌اند.
محمدحسن قدیری ابیانه گفت: من گفتم اگر روحانی رئیس جمهور شود اقتصاد کشور مثل پلاسکو فرومی پاشد. به من گفتند شما که اساسنامه وزارت خارجه را می‌شناسید گفتم بله گفتند قبول دارید تخلف کردید؟ گفتم خیر من مجوز دارم که علیه روحانی موضع‌گیری کنم گفتند چه کسی این مجوز را داده؟ گفتم خود آقای روحانی...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ