سخنگوی دولت گفت: حل مشکل آب در همدان در بیش از ۱۵ سال گذشته پیشرفت نداشته و در حال حاضر برای حل آن سه شیفت کار با سرعت بسیار زیادی در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای می‌توان بخشی از ابربحران‌ها مانند کمبود آب شیرین و یا پساب‌های صنعتی را حل کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: امروز انتظار شما به سر خواهد رسید و مشکل حل می‌شود.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
چراغ راهنمای خیابان به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صد‌ها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.
مدیر کل ابفای استان تهران به بیان توضیحاتی درباره دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران و اقدامات انجام شده برای حل این مشکل پرداخت.
ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعتراض به وضعیت قطعی آب برخی محلات پایتخت در ۱۰ روز گذشته، نسبت به سکوت اعضای شورا در این خصوص انتقاد کرد.
نامداری گفت: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.
پیگیری های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا 24 ساعت دیگر به حالت عادی باز می گردد.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز گفت: با تلاش‌های انجام شده و رفع انسداد خروجی سد کرج، مشکل آب شرب برخی از مناطق تهران و کرج تا ساعات آینده برطرف می‌شود.
اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هوشمندسازی سامانه‌ها و تاسیسات را از نقاط قوت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: این موضوع راهگشا و یاری‌رسان ما در شرایط دشوار و بحران‌ها خواهد بود.
اهواز- آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز به پدیده ای تکراری در زمان بارندگی تبدیل شده و مردم در انتظارند که مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.
میانه- نماینده مردم میانه در مجلس از بحران آب در روستاهای شهرستان میانه خبر داد و بر ضرورت حل مشکل آب روستاها تاکید کرد.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: منتظر شمارش معکوس برای حل مشکل چندین ساله آب همدان هستیم.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ