شهردار یکی از مناطق فقیرنشین فرانسه می‌گوید که این کشور در روزهای ناآرامی و اعتراض، در «جهنم» بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
با گذشت چند روز از حضور مردم در خیابان‌های فرانسه رسانه‌ها از روز دوشنبه در خط خبری معین سعی کردند تا نشان دهند آرامش نسبی به خیابان‌ها بازگشته و اعتراضات به پایان خود رسیده است.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
در بحبوحه اعتراضات خیابانی در فرانسه که از چند روز پیش و پس از کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس فرانسه آغاز شده صحنه جالب نوجوانی که در میان درگیری بین معترضان و پلیس نشسته بود و ساندویچ می خورد، خبرساز شده است.
در پی کشته‌شدن نوجوان ۱۷ ساله الجزایری-فرانسوی توسط پلیس فرانسه، معترضان، خیابان‌های فرانسه را به تسخیر خود درآورده‌اند.
با تصرف چند مقر پلیس در فرانسه، معترضین به سلاح های گرم دست یافتند.
آنتوان گریزمان فاش کرد نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مسئله درگیر بوده است.
آنتوان گریزمان فاش کرد، نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مساله درگیر بوده است.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
رئیس‌جمهور فرانسه امروز با ولیعهد عربستان سعودی که از چند روز پیش به پاریس سفر کرده، در کاخ الیزه دیدار کرد.
از چند روز پیش که در منطقه ۱۰ شمالی پاریس، معترضان با قابلمه، ماهیتابه، آبکش فلزی و انواع قاشق به خیابان‌ها ریختند، همواره سروصدای این وسایل از گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
زنده‌یاد سمیعی گیلانی، مولف، ویراستار و مترجم، در محله سنگلج تهران در خانواده‌ای گیلانی به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در رشت گذراند و سپس وارد دانشگاه تهران شد. وی در اواخر دههٔ 1340 به‌عنوان ویراستار در مؤسسه انتشارات فرانکلین آن زمان مشغول خدمت شد و به‌موازات آن دورهٔ کارشناسی‌ارشد زبان‌شناسی را در دانشگاه تهران گذراند. چند روز پیش از آغاز سال ۱۴۰۲، نیکولا رُش (Nicols Roche)، سفیر فرانسه در ایران، با حضور در منزل سمیعی گیلانی، بالاترین نشان نخل آکادمیک فرانسه، کوماندور، را به او اهدا کرد.
وزیر دفاع فرانسه امروز از همکاری کشورش با استرالیا در خصوص ساخت «چند هزار» گلوله برای ارسال به اوکراین خبر داد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به زودی و پس از چند روز استراحت تصمیم نهایی‌اش برای ادامه حضور در این تیم را خواهد گرفت.
کاپیتان لیورپول و هافبک میانی تیم ملی انگلیس می‌گوید شب سه‌شیرها نبود.
فرانسه در آستانه تکرار قهرمانی است؛ این را آماری می‌گوید که پیش از نیز با توجه به تغذیه از قاره آفریقا این تیم را به موفقیت رسانده بود.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند اعتصاب کارگران در پالایشگاه‌های چند شرکت بزرگ فرانسوی همچنان در این کشور ادامه دارد.
رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ