مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود ۳۶ درصد اشتغال خالص کشور در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و ریاضی‌-فیزیک به میزان ۴۰ درصد قطعی در آزمون سراسری ۱۴۰۲ است.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
مصرف منظم میوه در رژیم غذایی به شما کمک می‌کند تا ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر مورد نیاز بدن را دریافت کنید. خطر حملات قلبی، سکته مغزی و سرطان در افرادی که بیشتر میوه می‌خورند، کمتر است. همچنین یک مطالعه استرالیایی در سال ۲۰۲۱ نشان داد آمار ابتلا به دیابت نوع ۲ در افرادی که حداقل دو وعده میوه در روز مصرف می‌کنند، ۳۶ درصد پایین‌تر است.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه بیشترین مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از کشور روسیه با ۲۵ شرکت فناور بود، گفت: میزان استقبال استارت اپ ها ۳۶درصد بود.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
آمارهای استخراجی از بانک ایران زمین، خبر از رشد ۳۶ درصدی کاربران همراه بانک این بانک می دهد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
یک نظرسنجی نشان داد که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ میلادی سهم دختران نوجوانی که می‌گویند "احساس غمگینی یا ناامیدی مداوم" را تجربه می‌کنند از ۳۶ به ۵۷ درصد افزایش یافته و بالاترین جهش در این آمار در طول پاندمی کووید بوده است.
در این نظرسنجی به عمل آمده از ۹۰۰ رای دهنده آمریکایی، مشخص شد که ۴۸ درصد چین را دشمن آمریکا می‌دانند درحالیکه ۳۶ درصد می‌گویند این کشور یک متحد و یک دشمن است.
نزدیک دوسوم از مردم، یعنی حدود ۶۴ درصد از مشترکان گاز کشور، مصرفی متعارف و بهینه در منازل خود دارند و مشکل اصلی مصرف بالای گاز در خانه‌ها را باید در میزان مصرف یک سوم باقی مانده مشترکان، یعنی حدود ۳۶ درصد از مشترکان جستجو کرد.
تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور بیانگر آن است که حجم آب موجود در مخازن سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا ۲۱ آبان‌ماه به رقم ۱۷.۸۰ میلیارد مترمکعب رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال آبی گذشته با موجودی ۱۷.۷۷ میلیارد مترمکعب تفاوت محسوسی ندارد.
لیست منتخب کارلوس کی‌روش نشان می‌دهد هفت لژیونر بیشتر نسبت به بازیکنان لیگ برتری دعوت شده‌اند.
محققان شایع‌ترین عوارض جانبی مرتبط با تزریق را شامل ۳۳ درصد علائم مشابه آنفلوانزا و ۳۶ درصد خستگی مشاهده کردند.
بر اساس آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور تا روز هفتم آبان ماه میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور به حدود ۱۷.۹۵ میلیارد مترمکعب رسیده است، در واقع در زمان حاضر حدود ۳۶ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور پُر و ۶۴ درصد ظرفیت مخازن سد‌ها خالی است.
طی نیمه نخست سال ۲۰۲۲ ایران ۲۷۲ میلیون تن کالا به ارزش حدود ۵۵۴ میلیون یورو به اتحادیه اروپا صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی ۲۰ و از نظر ارزشی ۳۶ درصد رشد داشت.
طی نیمه نخست سال ۲۰۲۲ ایران ۲۷۲ میلیون تن کالا به ارزش حدود ۵۵۴ میلیون یورو به اتحادیه اروپا صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی ۲۰ و از نظر ارزشی ۳۶ درصد رشد داشت.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: تاکنون در استان تهران ۳۶ درصد عدم انطباق یعنی کم فروشی در کالاهای مختلف مشاهده شده است.
در تازه‌ترین نظرسنجی انجام‌شده، محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح دوران ریاست جمهوری وی رسیده است.
داوطلبان باید توجه کنند، سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و ریاضی‌-فیزیک به میزان ۴۰ درصد قطعی در آزمون سراسری ۱۴۰۲ است.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
اکبر حیدری سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ