در این نظرسنجی به عمل آمده از ۹۰۰ رای دهنده آمریکایی، مشخص شد که ۴۸ درصد چین را دشمن آمریکا می‌دانند درحالیکه ۳۶ درصد می‌گویند این کشور یک متحد و یک دشمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
در یک نظرسنجی در خرداد ماه از ۹۹۲ نفر بی‌حجاب در شهر تهران، ۶۸.۸ درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. ۲۳.۶ درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
مارکا در یک نظرسنجی جالب خواسته بود تا خوانندگانش بهترین‌های هر پست را انتخاب کنند و امروز بهترین تیم دنیا در این نظرسنجی را معرفی کرد.
نتایج یک نظرسنجی از سوی رویترز نشان می دهد که کارشناسان بر این باورند که ارزش دلار در سال ۲۰۲۳ دربرابر ارزهای دیگر کاهش خواهد یافت.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
روزنامه مارکا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده تا بهترین تیم برخی از کشورهای دنیا را حدس بزنند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از بدتر شدن شرایط مالی نیمی از مردم آمریکا نسبت به سال گذشته است.
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی با قهرمانی پرسپولیس خاتمه پیدا کرده که چند بازیکن حاضر در تیم‌های مختلف عملکردی خیره‌کننده داشتند.
نتایج نظرسنجی یک موسسه آماری در فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان جنبش حماس را برای رهبری و مدیریت امور کلان خود، شایسته تر از جنبش فتح می دانند.
ماسک که نظرسنجی اخیرش در رابطه با ماندن بر مسند مدیریت این پلتفرم، حسابی جنجالی شده بود، در نظرسنجی جدید از کاربران پرسیده است که به نظر آن‌ها نمایش تعداد بازدید‌ها از یک توییت باید در سمت راست قرار بگیرد یا چپ؟!
سایت ابولا پرتغال در یک نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته دلیل شکست تیم ملی این کشور مقابل پرتغال را بگویند.
روزنامه المغرب 24 در توصیفی جلب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.
روزنامه بیلد می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی معتبر که در آلمان برگزار شده به نظر می‌رسد آلمانی‌ها از مانشافت آچنان دل‌زده هستند که دیگر تمایلی به تماشای بازی‌هایش ندارند.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
ستاد تنظیم بازار، با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از فردا به‌ تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در خصوص اینترنت ایمن در توئیتر نظرسنجی برگزار کرد. ۸۶ درصد پاسخ دهندگان نظر منفی داده اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ