بخشی از ویدئویی که فرزندان حمید نوری با چند تن از اعضای گروهک منافقین گرفته‌اند که در آن اعضای این گروه با افتخار حرف از ترور مردم ایران می زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور سرشناس فوتبال ایران چندی پیش در گفتگویی از پیشنهاد یکی از مدیران برای دریافت سکه و تغییر نتیجه خبر داده بود.
رهبر بلاروس می‌گوید در جریان گفتگوی تلفنی با رهبر واگنر، حرف‌های آقای پریگوژین را قطع کرده و هشدار داده که اگر واکنر به مسکو برود «آن‌ها را مثل سوسک می‌کشند.»
یحیی گل‌محمدی برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گفتگویی را انجام داده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی، اعلام کردند که گفتگوهای قاهره شامل آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی نبوده است.
پدرام پاک آئین در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه سقط جنین جرم انگاری شده است، وزارت بهداشت نیز برنامه‌هایی برای برخورد با سقط عمدی در دستور کار قرار داده است.
غلامرضا نوروزی، رئیس کمیته پزشکی ورزشی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که جمجمه حمید سجادی به شدت آسیب دیده است.
ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در ترکیب ماینتس گفتگویی درباره شرایط خود در آلمان انجام داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
گفتگویی متفاوت با فرهاد زاوشی؛ امین پیل علی؛ سعید سحرخیزان ملی پوشان جوان ایران در آستانه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
گفت‌وگوهای صریح و صمیمی با برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور را در این ویدئو ببینید.
گفتگوی زنده تلویزیونی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با مردم آغاز شد.
قائم مقام باشگاه ملوان در گفتگویی به دلیل غیبت پژمان نوری مالک باشگاه ملوان پرداخته و درباره سایر مسائل پیرامون این باشگاه هم توضیح داده است.
پادکست ورزش سه در این قسمت گفتگوی ویژه‌ای با پژمان راهبر با محوریت تیم ملی آلمان ترتیب داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
گفتگویی صمیمی با چند جوان نخبه که ناو پیشرفته شهید سلیمانی را طراحی و ساخته‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به درخواست آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی برای غیرنظامی شدن نیروگاه اتمی زاپروژیا گفت: درحال حاضر، هیچ گفتگویی برای غیرنظامی شدن «زاپروژیا» وجود ندارد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ