قائم مقام باشگاه ملوان در گفتگویی به دلیل غیبت پژمان نوری مالک باشگاه ملوان پرداخته و درباره سایر مسائل پیرامون این باشگاه هم توضیح داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غفاری تاکید کرد: با توجه به استراتژیک بودن محور کرج – چالوس، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی صورت بگیرد و برنامه ریزی برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان به اتمام برسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در کوتاه‌ترین زمان وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند تا وزارت آموزش و پرورش از تغییرات متناوبی که تجربه کرده است، نجات یابد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران جهت حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
یک نماینده مجلس گفت: در کوتاه‌ترین زمان باید علت مسمومیت دانش‌آموزان مشخص شود، باید هر چه زودتر عواملی که این اقدام ناشایست را انجام دادند، شناسایی شده و با آنان برخورد جدی شود.
دادستان کل کشور از بررسی پرونده‌های عفو در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
انتقال دو آبشار از سانتریفیوژ‌های IR-۶ به سایت فردو و تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در آن، ضریب امنیت فردو را ارتقا و از سویی ذخایر اورانیوم با غنای بالای ایران را در کوتاه‌ترین زمان افزایش خواهد داد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
سردار حسن‌زاده گفت: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: این قابلیت بالقوه در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که با رصد تهدیدات موجود در منطقه، راه حلی برای آن ارائه کرده و در کوتاه ترین زمان پاسخی به آن تهدیدات داده شود.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با همتای چینی درباره مذاکرات رفع تحریم تصریح کرد: آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما در رسیدن به توافق خوب و پایدار جدی هستیم، گفت: اما آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: می‌توان گفت در دو سال اخیر هر ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران تحت فشار روانی بودند. حدود ۳۰ ماه از ورود این ویروس به کشور می‌گذرد و این ویروس در کوتاه‌ترین زمان تبدیل به یک بحران شد و بر روان مردم اثرات منفی بر جای گذاشت.
همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم‌ها را خیره کند. موضوعی که می‌تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله‌اش لطمه خورد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیک از موارد ضروری و تکلیف قانونی دستگاه‌های ذی‌ربط است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص فرآیند فرزندخواندگی، گفت: در حال حاضر زمان فرزندخواندگی به کوتاه‌ترین مدت ممکن رسیده است.
باران آمد، روان آبها جاری شدند، در برخی مناطق سیل به راه افتاد برخی از هموطنان فوت کردند اما سوال اینجاست اگر خانه‌های هلال نبود امدادرسانی چگونه پیش می رفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ