گفتگویی متفاوت با فرهاد زاوشی؛ امین پیل علی؛ سعید سحرخیزان ملی پوشان جوان ایران در آستانه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است.
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
حرف‌های جدیدترین بازیکن تمدیدی پرسپولیس درباره اردوی تیم یحیی، تفاوت محسوسی با تصور بسیاری از هواداران این تیم دارد.
بخشی از ویدئویی که فرزندان حمید نوری با چند تن از اعضای گروهک منافقین گرفته‌اند که در آن اعضای این گروه با افتخار حرف از ترور مردم ایران می زنند.
سرمربی فولاد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه شادمانی خود از صعود نوجوانان به جام جهانی را ابراز کرد.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی با سایت چمپیونات درباره سطح مسابقات تورنمنت کافا صحبت کرده است.
الکسیس مک‌آلیستر در گفتگویی با تلویزیون لیورپول از این باشگاه به عنوان بزرگترین باشگاه انگلیس یاد کرد و گفت با پیوستن به تیم یورگن کلوپ رویایش به واقعیت تبدیل شده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی، اعلام کردند که گفتگوهای قاهره شامل آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی نبوده است.
الیور کان در گفتگویی کوتاه با روزنامه بیلد درباره برکناری خود از سمت مدیرعاملی این‌ باشگاه صحبت کرد.
در این قاب، "دختری جوان" را با پوشش متفاوت، در حال معرفی کتاب به "رهبر انقلاب" میبینیم.
هری کین در گفتگویی با اسکای اسپورت، صحبت‌های عجیبی را درباره باشگاه تاتنهام به زبان آورده است.
گفت‌وگوهای صریح و صمیمی با برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور را در این ویدئو ببینید.
گفتگوی زنده تلویزیونی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با مردم آغاز شد.
هم صحبتی و گفتگوی حسین امیر عبداللهیان، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی عضو سابق تیم مذاکرات برجام ودبیر شورای راهبردی روابط خارجی در مجمع گفتگوی تهران مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
مهدی تارتار سرمربی باتجربه فوتبال ایران در گفتگویی متفاوت به سوالات پاسخ می‌دهد.
مهمترین طلبکار پرسپولیس در گفتگویی متفاوت به این سوال پاسخ می‌دهد که آیا شایستگی دریافت رقم یک میلیون دلاری را داشته است؟
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
گفتگویی صمیمی با چند جوان نخبه که ناو پیشرفته شهید سلیمانی را طراحی و ساخته‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به درخواست آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی برای غیرنظامی شدن نیروگاه اتمی زاپروژیا گفت: درحال حاضر، هیچ گفتگویی برای غیرنظامی شدن «زاپروژیا» وجود ندارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
گفتگویی خواندنی با غلامحسین کرباسچی یکی از چهره‌های خبر‌ساز دهه‌های اخیر در پهنه سیاست کشورمان که زمانی سکاندار شهرداری تهران بود و همچنین فعالیت در قامت دبیرکلی و ارتباط با مرحوم هاشمی رفسنجانی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ