کاربران باید ‏از اعتماد بی‌جا و اجاره دادن کارت بانکی خود به دیگران خودداری کنند همچنین برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی از وب‌سایت مخصوص بانک مربوطه اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳۵۵ متهم به سرقت و مالخر در اجرای طرح ۷۲ ساعته اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک متهم کلاهبردار در حومه شهر تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی حریق عمدی دفتر کار خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را تسویه حساب شخصی اعلام کرد.
ارزش کشفیات طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سه عملیات ویژه در شهرهای میامی، شاهرود و سرخه خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها پنج نفر دستگیر شدند.
دادستان کوهدشت، گفت: این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.
دادستان کوهدشت، گفت: این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 67 متهم اقتصادی خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران انتظامی، هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴ متهم دیگر پرونده شهادت آرمان علی وردی خبر داد.
سردار رحیمی از دستگیری ۴ متهم دیگر پرونده شهادت آرمان علی وردی خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
دستگیری متهم قبل از فرار در مرز
دادستان بندر انزلی از دستگیری ۴ متهم در حادثه آتش سوزی تالاب بندر انزلی خبر داد.
ملکان- متهمی که در حین دستگیری بر روی پلیس اسیدپاشی کرده و متواری شده بود، با ضرب گلوله پلیس ملکان دستگیر شد.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ