معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی به دنبال سوءاستفاده از هیجانات در مدارس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
احمد خاتمی به برخی وقایع دنیای امروز اشاره و بیان کرد: پیروان همین شمر و اباسفیان‌ها هستند که امروز هم در سوئد و دانمارک و برخی نقاط دیگر اقدام به قرآن سوزی می‌کنند و پیروان همین افراد هستند که در کشور عزیزمان نیز به دنبال براندازی بودند، اما با عنایات خاصه سیدالشهدا (ع) ناکام ماندند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید که به دنبال ایجاد تغییرات در لیست تیمش است.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید که به دنبال ایجاد تغییرات در لیست تیمش است.
باقری بنایی گفت: مطالعات برخی سد‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند با عجله انجام شده و اکنون یکی از دردسر‌های ما در کشور همین سد‌ها هستند که باعث شده در بالادست رود‌ها که کشت دیم داشتند آبی شوند و پایین دست به آب زیرزمینی روی آورده‌اند.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
ایالات متحده امریکا به علت مالکیت بر برخی فناوری های پیشرو در جهان از قدرت انحصاری برخوردار است و اقدامات سرکوب گرانه و خصمانه ای را انجام می‌دهد تا انحصار خود را حفظ کند.
متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می‌کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه‌ای خود هستند.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
یک مسئول سابق افغانستانی اعلام کرد: از نظر برخی از اعضای طالبان تقویت و حمایت از نظام طالبان ایجاد روابط محکم با گروه‌های قدرتمند در منطقه از جمله اسرائیل را می‌طلبد.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
امام جمعه مشهد گفت: اول کار دختر خانمی از دنیا می‌رود، اما به تدریج برخی خواص بی‌بصیرت از این وفات، سوءاستفاده می‌کنند. البته اینکه به این افراد، خواص بی‌بصیرت گفته می‌شود، حمل بر صحت است درحالی‌که در حقیقت خیلی هم این افراد بی‌بصیرت نیستند بلکه بسیاری از این‌ها قصد دارند تا با استفاده از جریان اقلیت لائیک در این کشور، خود را قهرمان کنند و برای خود یک اردوی سیاسی بسازند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه سال گذشته هر روز یک رده تیم‌های ملی و گاهی حتی در یک روز چهار رده سنی تیم‌های ملی را اردو داشتیم، گفت: در مجموع، حدود 400 روز در اردو بودیم.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: امسال تاکنون تعداد ۲۱۷ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال و بیش از ۳۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ