اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را به صورت رسمی با یک مسابقه سخت آغاز خواهد کرد.
این دومین بار است که صنعت نفت و استقلال در اولین بازی فصل به مصاف هم می‌روند‌.
آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران عصر یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر
نماینده ایران در دیدار افتتاحیه دومین دوره مسابقات هاکی روی یخ پرشین کاپ به پیروزی رسید.
سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح و آغاز به کار کرد.
شهردار منطقه دو تهران از راه‌اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
میزبان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی با شکست برابر اکوادور نام خود را در تاریخ این مسابقات ماندگار کرد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی قطر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت در مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شرکت خواهد کرد.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
مشهد ـ مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان در کشور است که مرکز سلامت و توانمندسازی دختران نوجوان در آن راه اندازی می‌شود.
دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی عسلویه به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
پرسپولیس برای دومین بار در اولین هفته از لیگ برتر نتوانست گلزنی کند.
مراسم افتتاحیه دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان کشور برگزار شد.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ