میزبان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی با شکست برابر اکوادور نام خود را در تاریخ این مسابقات ماندگار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: میزان اوج مصرف برق در ۲۰ روز از ۲۴ روز مرداد ماه بیش از رکورد مصرف برق سال گذشته است.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
بر اساس اعلام گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، میزان تقاضای مصرف برق به نصاب جدید ۷۲ هزارو ۷۰۰ مگاوات رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق ۶۸ اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
گرمترین دمای آب در اقیانوس اطلس شمالی ثبت شده و میزان یخ‌های قطبی در اقیانوس منجمد جنوبی به کمترین حد خود رسیده است.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
مردم ترکیه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند به طوری که میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۴.۱ درصد و انتخابات همزمان مجلس و ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی نیز ۸۶.۲ درصد بود.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۴۰۱ بالاترین میزان استخراج و آماده سازی(باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و سوم لیگ عربستان، میزبان خود، الوحده را با نتیجه 2-1 شکست داد.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
بازدهی دو ساله خزانه‌داری آمریکا بالاترین میزان از سال ۲۰۰۷ تاکنون را به ثبت رساند.
تورم ژاپن در دسامبر به چهار درصد رسید که بالاترین میزان از سال ۱۹۸۱ است.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  توانست رکورد میزان بازدید مسابقات جام جهانی را بشکند و از دوره های قبلی پیشی بگیرد.
شهریار متوکل از ثبت رکورد بالاترین میزان حفاری اکتشافی در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان بیش از 112 هزار متر در 8 ماه سال جاری( متوسط ماهانه بیش از 14 هزار متر ) خبر داد.
آخرین آمار حاکی از آن است که میزان مالیاتی که دولت از مسافران برای خروج از کشور اخذ کرده، در هشت ماه سال جاری از کل سال ۱۴۰۰ بیشتر است.
سه تیم از شش تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2022 موفق به صعود از مرحله گروهی شدند تا یک رکورد جدید ثبت شود.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
میزان پیشرفت فیزیکی فاز 2 شرکت احیا استیل فولاد بافت مطابق با اهداف پیش بینی شده، در حال حاضر به 75 درصد رسیده است.
با میزبانی قطر در جام ملتهای 2023 آسیا، این کشور رکورددار میزبانی در این تورنمنت می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میزبان خود هوادار را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشته و موقعیتش را در صدر جدول تثبیت نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ