تصاویری از تخریب اموال شخصی، وسایل نقلیه، خانه‌ها و خیابان‌ها در اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تخریب آرامگاه «استاد پور داوود» در رشت را تکذیب کرد و گفت: این آرامگاه در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
وزیر امور خارجه گفت: مداخلات نظامی، جنگ و تروریسم مثلث شومی را شکل داده‌اند که در کنار تمامی آثار ویران کننده خود، تخریب گسترده محیط زیست و از بین بردن زیرساخت‌ها را به دنبال داشته است.
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب بافت تاریخی شهر شیراز گفت: کار ما مرمت است؛ مرمت آثاری که در گذشته تخریب شده است.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
کشتی‌گیر شناخته شده ترکیه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور درخواست کمک کرد و گفت: "ساختمانی که ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در آن اقامت داشتند تخریب شده است. ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در باشگاه کشتی مستقر بودند. ورزشکاران ما زیر آوار هستند. ما منتظر کمک‌های فوری هستیم. خدایا کمک کن. "
منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.
واژه امروزی یخچال در ایران برگرفته از بنا‌هایی درگذشته است. معماری این بنا‌ها به گونه‌ای بود که آب را در فصل سرما به چالی که روی آن گنبد و در کنار آن دیواری سایه انداز ساخته شده بود هدایت می‌کردند تا آب یخ بزند و در فصل گرما مورد استفاده قرار بگیرد. این یخچال‌ها بیشتردر شهر‌های کویری ایران با معماری مخروطی شکل به چشم میخورد. شهر کویری سمنان نیز دارای یخچال‌های متعددی بود که پنج عدد از آن‌ها در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار به جا مانده از دوره قاجار ثبت شد و در حال حاضر چهار یخدان در فضای شهر باقی است و دیگری به کلی تخریب شد. از این چهار یخدان تاریخی دو یخچال وضعیت معماری خود را حفظ کرده و دو یخچال دیگر وضعیت مناسبی ندارد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تاکنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شیشه شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت جزئی شده است.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
با نفوذ سیل به بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، حدود ۲۴۰ خانه تاریخی در عرصه و حریم، تخریب شده است. مسئولان میراث فرهنگی گفته‌اند آثار شاخص یزد، همچون مسجد جامع، از آسیب سیل در امان مانده‌اند، اما اکنون پس از پایش و ارزیابی کارشناسان و متخصصان مرمت و معماری، وضعیت آثار تاریخی شاخص یزد مشخص‌تر شده است.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ