وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان اصفهان زمین اختصاص یافته است.
طبق نتایج منتشرشده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه، اردوغان توانست ۴۹.۵ درصد آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دهد و رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق نیز موفق به کسب ۴۴.۸۹ درصد آراء شد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به وزارت اقتصاد اجازه داده شد به منظور حمایت از سهامداران خرد تا ۱۰ همت از سهام دولت در شرکت‌ها را در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
اصفهان- وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌ آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده در ازای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان تسهیلات ۱۰ درصدی به اتحادیه‌ها اختصاص دهد.
رشت- رئیس سازمان بسیج کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زراعت چوب نیاز به ۶ میلیون نهال داریم گفت: سپاه قدس گیلان ۱۰ هکتار از اراضی خود را به این کار اختصاص داده است.
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته حدود ۵۰ درصد اتوبوس‌های تخصیصی از سوی وزارت کشور به شهر تهران اختصاص یافته بود اما امروز به ۱۰ درصد رسیده است.
با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
مدیرعامل توانیر از آغاز احداث نیروگاه‌های اختصاصی برق صنایع تا ۱۰ هزار مگاوات خبر داد.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: در تبصره ۷ قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده که ۱۰ درصد از خودروهایی که قرعه‌کشی می‌شوند به کسانی تعلق بگیرد که خودروی فرسوده و اسقاطی دارند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره ذخایر ارزی کشور هنگام تحویل دولت، به بیان توضیحاتی درباره وضعیت ذخایری ارزی و تعهدات و بدهی های به جای مانده از دولت های یازدهم و دوازدهم حین آغاز به کار دولت سیزدهم پرداخت، و پیشنهاد کرد که با صداقت بیشتری با مردم صحبت کنیم.
آیین‌نامه اجرایی مربوط به رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت ابلاغ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ