در جریان بازی نساجی – استقلال که با حضور پر شور تماشاگران مازنی در استادیوم شهید وطنی همراه بود، یاد و خاطره نادر دست نشان فقید یک بار دیگر گرامی داشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله که دیروز رسما از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست امروز در تمرینهای این تیم زیر نظر لوئیس انریکه شرکت کرد و با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته اول لیگ برتر پیروز شد، ولی نباید فکر کنیم که با این برد مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
سعید عبدولی بعد از مدت ها به فدراسیون کشتی رفت و با علیرضا دبیر دیدار کرد.
کریستیانو رونالدو 5 سال بعد از گل قیچی برگردان تاریخی‌اش مقابل یوونتوس در دیدار دوستانه مقابل پی‌اس‌جی با پیراهن النصر یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دیگر به نمایش گذاشت.
جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، بعد از قهرمانی در لیگ ملت های اروپا، یادی هم از کادر فنی قبلی این تیم کرد.
با اشتباه فاحش لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی دوناروما دروازه ایتالیا خیلی زود مقابل اسپانیا باز شد.
زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
هنرنمایی نساجی در فصل گذشته جام حذفی از بازی با آرمان گهر سیرجان در شهر سیرجان آغاز و با شکست آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی تهران پایان یافت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توقع یادی داریم و رفتار مدیران باید طبق اصول باشد.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
امروز ۶۷ مین سال روز تولد حمید رضا است. دل ها یمان گواه است روزی نیست با بهانه و بی بهانه یادی از او در میان نباشد.
تیم هوادار برای بازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در برابر پیکان است، سخت و جدی به تمرینات آماده سازی خود ادامه می دهد.
ما می‌توانستیم به راحتی عراق را ببریم و برویم جام جهانی اما قبل بازی نگذاشتند برویم استخر و ریکاوری کنیم، حتی یک مکمل هم برای ما نیاورده بودند، آنها نسل طلایی فوتبال ایران را سوزاندند.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
طلال عتریسی گفت: وقتی آمریکایی ها و دیگر تحلیلگران و محققان از کاهش نفوذ آمریکا و کاهش اعتبار آن در جهان و منطقه صحبت می کنند، باید یادی از شهید قاسم سلیمانی کنند.
سردار مریم بختیاری یکی از زنانی است که تصویر او بر دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران به نمایش درآمد. گرچه این تصویر از دیوارنگاره برداشته شد ولی همین یادآوری ما را بر آن داشت تا یادی کنیم از این شیرزن ایل بختیاری.
آیت الله علوی بروجردی گفت: آقا امام عسکری صلوات‌الله و سلامه‌علیه حق بزرگی به گردن ما دارند. معلم بزرگی برای ما هستند. یاد بگیریم با همه، حتی آن‌هایی که کج رفتند، حتی آن‌هایی که منحرف شدند، رهایشان نکنیم. بار‌ها گفته‌ام که ما برای همۀ این‌ها پدر هستیم. این‌ها بچه‌های ما هستند. علوی است؟ منحرف است؟ بی‌حجاب است؟ بسیار خوب! بچه‌های ما هستند یا نیستند؟
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه دولت باید مراقب واردات خودرو و حفظ منافع مردم باشد، گفت: اگر همه مراحل بر اساس پیش بینی ها جلو برود، احتمالا خودروهای خارجی از آذر یا دی وارد بازار می شوند.
سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
یک بار دیگر نام و خاطره نادر دست نشان فقید در بازی های لیگ برتر گرامی داشته شد. این بار در بازی نساجی – مس کرمان.
از آخرین دیدار استقلال و مس در لیگ برتر ۹ سال می‌گذرد و دو تیم پیش از این در تاریخ رقابتهای لیگ برتر ۱۶ بار به مصاف هم رفته بودند.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ