قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: انشاالله توصیه‌های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در ۲۲ بهمن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
راننده پیشین فرمول یک راهکار جلوگیری از نهمین پیروزی مکس ورشتپن در گرندپری هلند را تشریح کرد.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، در یک مهمانی شام دونفر توانست کایل واکر، مدافع تیمش را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.
محمدرضا زنوزی می‌گوید باشگاه تراکتور به دنبال جذب بازیکنانی خواهد بود که با فرهنگ ایران سازگار باشند.
در حالی که یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای پرسپولیس، جذب مهاجم است، خبر جدیدی در مورد این مساله به گوش می‌رسد.
هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس این روز‌ها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: توجه مردم و مطالبه‌کنندگان بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است، اما اگر بخواهیم برآورد دقیقی انجام دهیم حل مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بیشتر بر عهده دستگاه‌های فرهنگی و جریان فرهنگی کشور است.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
شاهرود- امام جمعه شاهرود از مسئولان خواست تا برای پایداری آب شرب شهرستان راهکار عملی ارائه کنند و گفت: با گرم شدن دمای هوا تنش آبی در خطه شاهوار شدت گرفته است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
مسوولان قضایی معتقدند افزودن به حجم پرونده‌های قضایی به دلیل بی‌حجابی، نتیجه‌بخش نخواهد بود و راهکار معقول‌تر آن است که حجاب از این پس نه به عنوان جرم، بلکه در شمایل یک تخلف دیده شود. در این صورت نیروی انتظامی و سایر ضابطان می‌توانند راسا به موضوع رسیدگی کرده و جریمه‌های لازم را اعمال کنند.
شاخص‌های صادرات ما نشان می‌دهد که ما خام‌فروشی می‌کنیم و متاسفانه گاهی برخی مسئولان ما همین که توانسته‌ایم نفت را بفروشیم به خود افتخار می‌کنند که واقعا فاجعه است. به‌هرحال رابطه با عربستان می‌تواند پیامد‌های مثبت و خوبی داشته باشد، اما فراموش نکنیم که این رابطه همه مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه بخش عمده مشکلات ما داخلی است که باید به‌دنبال راهکار برای آن باشیم. من معتقد هستم اقتصاد ایران از لحاظ سیاسی، جغرافیایی و تمدن ظرفیت‌های بالایی دارد و کفران‌نعمت است که چنین فرصت‌هایی را از دست بدهیم و فرصت‌سوزی کنیم.
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به ۴ راهکار گسترش عفاف و حجاب گفت: این کار باید به صورت تدریجی همراه با کار فرهنگی انجام شود. البته می‌طلبد مسؤولان نظام به صورت آشکار و علنی درباره حجاب اعلام موضع کنند.
نشست بین المللی سالیانه امنیت جهانی با حضور مسئولان بلندپایه و کارشناسان مختلف در دوحه قطر آغاز به کار کرد و نخست وزیر قطر در افتتاحیه آن سخنرانی کرد.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه از مسئولین محترم مصراً می خواهم راجع به مشکل نان تدبیری اتخاذ کنند، گفت: سرانه سهمیه استان اردبیل از غالب استان ها بالاتر است، اما هم نانوا ناراضی است و هم ارباب رجوع. ۱۰۰ درصد راهکار علمی برای حل مشکل و رضایت هم استانی های عزیز و نانواها وجود دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: کشور ما از جمله کشورهایی است که تمام بلایای طبیعی در آن اتفاق افتاده و متاسفانه بعد از هر اتفاقی تمامی مسئولان و مدیران شهری غافلگیر شده و به دنبال راهکار و چاره هستند؛ در صورتی که رکن اول مدیریت بحران اتفاقات پیش‌گیرانه قبل از حادثه است.
وضعیتی نامطلوب که ماحصل عملکرد جمعی است؛ از مردمی که از برداشتن قدم‌های کوچک برای رفع آلودگی هوا (مثل گرم کردن دمای منازل در حد بهینه در فصول سرد یا پرهیز از سفر‌های تک سرنشین با خودروی شخصی) دریغ می‌ورزند تا مسئولان فعلی و قبلی که انبوه قصور و تقصیر را در کارنامه دارند و برخی از ایشان صف نخست انتقاد از آلودگی هوا را رها نمی‌کنند!
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
مجید تفرشی سه اشتباه حاکمیت را با صراحت در شبکه چهار بیان کرد: جمهوری اسلامی به رضاشاه فحش می‌دهد، اما راهکار رضاخانی را دنبال می‌کند. خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب بازداشت «بسام السعدی» عضو ارشد این جنبش در اردوگاه جنین، تأکید کردند: مقاومت فلسطین در مقابل این اقدام سکوت نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ