عادل با ساخت هر برنامه همچنان به ما و مخاطبانش یادآوری می‌کند که او عادل فردوسی پور است، او اصل است و دیگران همواره از او کپی کردند و می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون که تازه از فیفا برگشته درباره وی ای آر توضیح داد.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.
فرزاد مجیدی، مربی، بازیکن و سرپرست سابق استقلال در خصوص اتفاقات اخیر و به خصوص دربی صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
مدیرعامل ملوان قول داد اگر در این تیم ماندگار شود مازیار زارع را در سمت خود حفظ کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد تغییرات و تحولات ایجاد شده به نفع آنها رقم بخورد.
سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی برای به یغما بردن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر اسلام است. خداوند همانگونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی مارا نیز حفظ کرده است.
پیمان اکبری می‌گوید با وجود ویدئو چک آرامش تیم‌ها بیشتر شده است.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر دشمن با تحریم اقتصادی و هجمه نظامی و مشکلات دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرد و ملت گفتند خدا و دین نمی‌خواهیم بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند و خدا نیز از یاری این مردم دست بر می‌دارد.
پایان قابل انتظار دومین دوره حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، این بار بدون خاطره ای چندان خوش و با هزار علامت سوال.
در شرایطی که جدایی سیامک نعمتی تقریبا قطعی شده بود اما این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا به ما توفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر در حقشان کوتاهی کرده‌ایم، جبران کنیم.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی‌روش به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفت.
گاهی‭ ‬شنیده‭ ‬می‌شود‭ ‬که‭ ‬برخی‭ ‬در‭ ‬مواجهه‭ ‬با‭ ‬مشکلات‭ ‬بیشتر‭ ‬در‭ ‬زندگی‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬واکنش‭ ‬به‭ ‬گرانی‌ها‭ ‬می‌گویند‭: ‬‮«‬خدا‭ ‬پدر‭ ‬روحانی‭ ‬را‭ ‬بیامرزد‭.‬‮»‬‭ ‬
نکته مهم درباره گل سردار آزمون در دیدار شب گذشته این بود که او پس از گل‌زنی، خوشحالی هم نکرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.
خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری ‌دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
محمد مهاجری نوشت: خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
علی رمضانی، پاسور تیم ملی ب والیبال ایران تاکید کرد مسابقه اول در هر تورنمنتی همیشه دشوار است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ