شروین وکیلی، جامعه‌شناس گفت: همیشه جنبش‌های اعتراضی با شعار‌های تندروانه پیوند می‌خورند. دلیلش هم آن است که به قول گوستاو لوبون، وقتی جمعیت از حدی بیشتر می‌شود، عواطف و هیجانات مشترک است که رفتار‌های همگرای‌شان را تعیین می‌کند، نه عقلانیت. طی دهه‌های گذشته نمونه‌های زیادی از این رادیکال شدن ویرانگر جنبش‌ها را دیده‌ایم. با این همه درباره ایران چنین می‌نماید که سرشت مردم جوری دیگر باشد و چنین رادیکالیسمی رخ ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این رتیل در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی و شهر سردشت در استان آذربایجان غربی ایران پیدا شده است. ابتدا یک دوست‌دار محیط‌زیست ایرانی به نام «مهدی گواهیان» این گونه را پیدا کرد و عکس آن را برای دکتر زمانی ارسال نمود.
ستاره ایرانی روستوف به دنبال حضور در ترکیب اصلی این تیم است.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
وزیر ارتباطات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر کابل کشی در زیر دریا صورت گرفت که سرعت دسترسی به اینترنت در سه جزیره ایرانی افزایش پیدا کرده و ارتباطات آن‌ها پایدار شده است.
وزیر ارتباطات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر کابل کشی در زیر دریا صورت گرفت که سرعت دسترسی به اینترنت در سه جزیره ایرانی افزایش پیدا کرده و ارتباطات آن‌ها پایدار شده است.
وزیر ارتباطات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر کابل کشی در زیر دریا صورت گرفت که سرعت دسترسی به اینترنت در سه جزیره ایرانی افزایش پیدا کرده و ارتباطات آن‌ها پایدار شده است.
یک شرکت دانش بنیان تولید کننده مه پاش امنیتی و دودزا برای جلوگیری از سرقت به ویژه در طلافروشی‌ها، آمار خنثی سازی سرقت به وسیله این محصول را اعلام کرد.
دستیار ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال دیروز مورد هجوم سه زورگیر قرار گرفت و گردنبندش به سرقت رفت.
مدافع ایرانی دیناموزاگرب در کنار هم‌تیمی‌هایش در جشن قهرمانی این باشگاه شرکت کرد.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
همزمان با کمپین آنجلینا جولی و درخواست او از دخترانی ایرانی برای فرستادن بریده‌ای از مو‌های شان به یک آدرس در خارج از ایران، بحث درباره بیوتروریسم و سرقت ژنتیکی از سر گرفته شده است.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
ملی پوش یخ نوردی ایران در مسابقات جام جهانی کره جنوبی در بخش سرعت به مدال طلا دست یافت.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسری در تله زن جوان!/ سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ/ سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند/ دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد/ زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز/ سرقت خودرو برای اثبات عشق/ طلاق صوری برای دریافت مستمری!/ قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
گروهی از پژوهشگران استرالیایی به رهبری محقق ایرانی گجتی پوشیدنی ابداع کرده اند که به غریق نجات ها کمک می کند به سرعت فرد غرق شده را نجات دهند.
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
وزارت دفاع بریتانیا نیز روز چهارشنبه قابلیت پهپادهای شاهد را زیر سوال برد و گفت که از سرعت بالایی برخوردار نیستند و در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند؛ مسئله‌ای که سبب می‌شود «تک پهپادها» به سادگی هدف سامانه‌های متعارف پدافند هوایی قرار گیرند.
فیلمی جدید از «پیروز» توله یوز ایرانی را مشاهده می‌کنید؛ پیش ازین در فضای مجازی شایعه سرقت او مطرح شده بود.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
گروهی از محققان ایرانی ماده ای برای قطع کردن خونریزی اعضای داخلی بدن ابداع کرده اند که به سرعت خون را منعقد می کند و قابلیت چسبندگی آن در بافت های مرطوب از بین نمی رود.
ملی‌پوش ایرانی لورکوزن برای حضور در ترکیب تیمش برابر هافنهایم هفته پرفشاری پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ