انتقاد از اصلاح‌طلبان ذاتی و ناظر به رویکرد‌های اصلی‌شان نیست و به نظر می‌رسد همچنان هسته اصلی پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان دچار ریزش قابل ملاحظه نشده است. بنابراین ظرفیت‌های داخلی همچنان محل اعتنای مردمند و کسی که می‌تواند این ظرفیت‌ها را بالفعل کند و شعار بنیان‌برانداز تمام شدن ماجرا را بلاوجه سازد خود حاکمیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد حدادی بعد از مدت ها مصدومیت در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان رفت تا خیال هاکان دمیر بابت حضورش در جام جهانی راحت شود.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
خورشید در واقع یک تنور آتش نیست. در شعله‌های آتش و و شمع، احتراق شیمیایی وجود دارد. وقتی آب را روی آتش می‌ریزیم، آب گرمای شعله را جذب می‌کند و آنقدر آن را خنک می‌کند که دیگر نمی‌تواند واکنش سوختن را حفظ کند. همچنین دسترسی آتش به اکسیژن را مسدود می‌کند. آب اساسا فرآیند شیمیایی را متوقف می‌کند.
عباس عبدی نوشت: این شیوه حکومت‌داری نیست. تمام قدرت حکومت را در تقابل با فرآیند‌های اصلی جامعه بسیج و مستهلک و فرسوده می‌کنید. زمانی می‌رسد که خودتان هم خسته خواهید شد که علایم خستگی هویداست.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
احتمالا میثم صالحی دیگر غایب بزرگ تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها خواهد بود.
نیمه دوم دیدار تیم‎‌های یوونتوس و سویا بالاخره رنگ گل به خود دید.
ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان پاسخ انتقادات موجود حول محور باشگاهش را بعد از بازی با پرسپولیس داد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان شانس پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان تیمش را با تمامی نفرات به مصاف صنعت نفت آبادان می‌فرستد.
مربی پرسپولیس گفت که پریرا هم برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده و هنوز با تیم آن‌طور که باید هماهنگ نیست.
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
شانزده نفر از اعضای یک تیم والیبال دانش آموزی جان خود را در زلزله ترکیه از دست داده اند.
جهانبخش نوشت: حرفام رو تموم مى کنم حلال کنید اگه بدى یا کوتاهى از من در این سال‌ها دیدید. خوبى‌ها رو هرگز از یاد نمیبرم ولى اینجا دیگه جاى من نیست یعنى من توان بودن در این فضاى سنگین و پر از خشم کینه مرگ درد و ... رو ندارم.
لیونل مسی و کیلیان امباپه، علاوه بر رقابت بر کسب قهرمانی جام جهانی، به دنبال تصاحب توپ و کفش طلای این رقابت ها هستند.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
پیشکسوت استقلال می گوید که می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد ولی از لحاظ فنی این کار درست نیست.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تنها ما در کشور ایران هستیم که تمام بار حفاظت از تنوع زیستی را به دوش دولت گذاشته ایم و بعد می‌پرسیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.
ضبط «خندوانه» تموم شده و معلوم نیست که دیگه اصلا ساخته بشه یا نه و معلوم نیست اگه ساخته بشه من در «خندوانه» باشم یا نه. اینها رو گفتم که بدونید از طرح این مسائل به دنبال هیچگونه منفعت طلبی نیستم. من و رامبد هرگز جزو صمیمی ترین دوستان همدیگر نبوده ایم. در فواصل فصل های خندوانه شاید ماهها از همدیگر بی خبر بوده ایم. شاید وجه همکاری ما بر وجه رفاقتمان بچربد و البته شاید در آینده من و رامبد هرگز همکاری هم نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ