خاتمی با بیان اینکه شورای محترم نگهبان مطابق با قانون و در چارچوب وظایف، اقدامات خود را انجام می‌دهد، گفت: این شورا براساس حب و بغض تصمیم نمی‌گیرد و سلیقه‌ای عمل نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
پس از کش و قوس فراوان، بالاخره سعید مهری در جمع بازیکنان استقلال ماندگار شد.
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
با تصنمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه بان های اف سی آندورا بود.
ستاره تیم المپیک مصر مدنظر آبی‌های لندن قرار گرفته است.
باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی وارد رقابت برای جذب کای هاورتز مهاجم ۲۴ ساله چلسی شده است.
رفیعی،هافبک پرسپولیس معتقد است قوانین وضع شده جدید به ضرر فوتبال ایران است.
به نظر می‌رسد شکایت النصر از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو رد خواهد شد.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
به نظر می‌رسد مانچینی یک سرمایه ناب برای آینده خط حمله آتزوری پیدا کرده است.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، انگیزه و تمرکز سابق را در این فصل ندارد.
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در اولین اظهار نظرش پس از پیوستن به این تیم گفت: برای یک چالش بزرگ آماده هستم.
خسروپناه در بخشی از مصاحبه‌اش در سال‌های پیش می‌گوید: قبل از انقلاب وقتی در مغازه پدرم خانم‌های بی‌حجاب می‌آمدند من از بالکن مغازه با تیرکمان به پاهای خانم‌های بدحجاب می‌زدم که چرا پالُخت بیرون آمده‌اند.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی معتقد است که نسل جدید در دانشگاه با یک تعارض جدی مواجه شده، و آن هم اینکه آنچه پیش از دانشگاه دیده با آنچه درون دانشگاه روبرو شده، تفاوت زیادی داشته است. این صحبت‌ها در میزگرد نقد و نظر گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در تحلیل وقایع اخیر مطرح شده است.
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی معتقد است که نسل جدید در دانشگاه با یک تعارض جدی مواجه شده، و آن هم اینکه آنچه پیش از دانشگاه دیده با آنچه درون دانشگاه روبرو شده، تفاوت زیادی داشته است. این صحبت‌ها در میزگرد نقد و نظر گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در تحلیل وقایع اخیر مطرح شده است.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که نظر مخالف غرب درباره همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه اهمیتی ندارد ولی غربی ها باید واقعیت جدید را درک کنند.
پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که ویروس‌ها از اطلاعات محیط خود استفاده می‌کنند تا تصمیم بگیرند که چه زمانی در بدن میزبان خود محکم بنشینند، چه زمانی تکثیر شوند، چه زمانی منفجر شوند و سلول میزبان را بکشند.
مارتین کرابندم، خبرنگار معروف هلندی تمجید ویژه ای از علیرضا جهانبخش انجام داده است.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
الزام استفاده از ماسک در مکان‌های باز برداشته شد
استقلال: بازیکنان جدید با نظر ساپینتو جذب می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ