باشگاه رم از همکاری طولانی مدت با کمپانی آدیداس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی 5 ساله با جرمی دوکو، ستاره جوان رن، به توافق دست یافت.
بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.
کادنا سر امروز گزارش داد که بارسلونا قصد دارد به زودی اهرم مالی جدیدی را فعال کند تا بتواند قرارداد هفت بازیکن خود را در لالیگا به ثبت برساند.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مورد اهمیت است و بازیکن نمی‌تواند با توجه به عدم دریافت آپشن‌ها فسخ کند.
این تنها گفتگوی مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است.
باشگاه بورنموث رسما اعلام کرد جاستین کلایورت، وینگر هلندی، را با قرارداد دائمی پنج ساله از آاس رم به خدمت گرفته است.
آاس رم اعلام کرد اوان اندیکا، مدافع ساحل عاجی را با امضای قراردادی پنج ساله از آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظرش انجام نداده است.
یولیان ناگلزمان در صورت قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا پاداش نمی‌گیرد. این بندی است که در قرارداد او قید شده بود.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
نشریه آاس امروز ادعا کرد که قرارداد کریم بنزما پس از توافق شخصی فلورنتینو پرز با او تا ژوئن 2024 تمدید شده است.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
شهردار تهران گفت: همواره گفته‌ام باید با گردن کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
یک شبکه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی قصد دارد با استفاده از بند ویژه‌ای که در قراردادش با پی‌اس‌جی وجود دارد پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ یک، راهی آرژانتین شود.
آندره‌آ بلوتی، مهاجم ملی پوش و ایتالیایی باشگاه تورینو با قراردادی آزاد و یک ساله، با گزینه تمدید برای دو فصل، به آاس رم پیوست.
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
بارسلونا دقایقی پیش خبر از فعال شدن اهرم مالی چهارم خود داد تا مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز حل شود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، معتقد است که برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دیگر نیازی به فعال شدن اهرم مالی چهارم نیست.
جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی، تا ساعاتی دیگر در تست پزشکی باشگاه آاس رم شرکت می‌کند و فردا با امضای قرارداد قرضی رسما به باشگاه ایتالیایی خواهد پیوست.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی امروز در کانال ۲۹ خرید و فروش شد، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه، کدام شرکت‌ها سود پرداخت می‌کنند؟، برگزاری مجمع ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی فردا چهارشنبه،  تداوم خروج نقدینگی از بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ