این تنها گفتگوی مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم ۴ درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.
اولین جلسه تمرینی سرمه‌ای پوشان سیرجانی با استقبال مسئولان استانی در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اختصاص داشت و اعضای کمیسیون بر فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی این لایحه تمرکز کردند.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
طی جلسه امروز مدیربرنامه گلر شماره یک پرسپولیس با مدیران این تیم، دو طرف به توافق نرسیدند!
در چهارمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خط اعتباری ۶۳ میلیارد تومانی ودیعه ضمانت‌نامه‌ به ۳۲ صندوق پژوهش و فناوری به تصویب رسید.
صحنه برخورد مدافع پیکان با سعید صادقی در محوطه جریمه پرسپولیس، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات داوری این هفته لیگ برتر بود.
جلسات اخیر بهارستان نشینان تا حد زیادی به تذکرات نمایندگان درمورد افزایش قیمت ارز اختصاص یافته است و به همین علت قرار بود در جلسه چهارشنبه گذشته مجلس یک جلسه غیر علنی برگزار شود که به دلایلی برگزار نشد.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در حضور مدیرعامل باشگاه و پس از جلسه فنی برگزار کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا «صبحانه غیر رسمی» با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به میزبانی اتریش برگزار شد که به طور خاص به موضوعات مرتبط با اوکراین و ایران اختصاص داشت.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپوليس اکنون به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
تیم فوتبال ژاپن آخرین جلسه تمرینی‌اش پیش از دیدار حساس فردا مقابل آلمان را برگزار خواهد کرد.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
عکاس اختصاصی ورزش سه در دوحه با حضور در جلسه تمرینی انگلیس اخرین مراحل آمادگی سه‌شیرها برای رویارویی با ایران را منعکس کرد.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی و صحبت با ملی پوشان و کی روش دقایقی هم به صورت اختصاصی با وحید امیری صحبت کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشستی را با مسئولان شهرداری تهران در خصوص مالکیت ورزشگاه اختصاصی سرخپوشان برگزار کرد.
مدافع استقلال در جلسه تمرینی امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت؛ اما به احتمال فراوان از فردا به همراه دیگر اعضای تمرین می‌کند.
پس از اینکه لوکادیا اولین جلسه تمرینی را با پیراهن بدون اسم سپری کرد، باشگاه پرسپولیس خیلی زود کیت اختصاصی او را در اختیارش قرار داد تا مهاجم هلندی نام Loca را روی سینه خود ببیند
تیم فوتبال مس رفسنجان درحالی نخستین جلسه تمرینش در ورزشگاه اختصاصی را برگزار کرد که قبل از آن اتفاق جالبی افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ