مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند پس از بازی تراکتور استوری‌های جالبی منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند با عینک مخصوص تمرین دوشنبه پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
بیرانوند حرفهای جالب توجهی در مورد محمدرضا خالدآبادی، گلر حال حاضر باشگاه استقلال به زبان آورد.
علیرضا بیرانوند در شرایطی مقابل آلومینیوم به میدان می‌رود که در بازی قبلی مقابل این تیم اخراج شده بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌ها امسال ساده امتیاز از دست نمی‌دهند.
ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
دروازه‌بان فولاد موفق شد مقابل نساجی تعداد کلین‌شیت‌های خود را در این فصل افزایش بدهد.
علیرضا بیرانوند نتوانست خیلی ساده با اخراجش کنار بیاید و با انگشت اشاره خود مدام بریده شدن سر تیم‌شان را بازگو می‌کرد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تجربه این تیم برای دربی را بیشتر از استقلال دانست اما از غیبت دیاباته به عنوان نقطه‌ای سیاه یاد کرد.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: سایه علیرضا بیرانوند هم از گلر دوم پرسپولیس برای این دربی حساس بازدهی بهتری دارد و باعث تاسف است مدعی قهرمانی ذخیره دروازه‌بان خوبی ندارد.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
رویای کاپیتان استقلال با مصدومیت علیرضا بیرانوند تحقق یافت و سیدحسین حسینی حضور در ترکیب ایران در جام جهانی را تجربه کرد.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
در جریان این تمرین کی‌روش به شوخی به علیرضا بیرانوند پس گردنی زد که این موضوع با خنده سایر بازیکنان همراه شد
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
علیرضا بیرانوند به مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی واکنش نشان داد.
بیرانوند در قرارداد سه ساله اش بند جدایی لحاظ شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ 300 هزار دلار می تواند پرسپولیس را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ