اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند پس از بازی تراکتور استوری‌های جالبی منتشر کرد.
بیرانوند حرفهای جالب توجهی در مورد محمدرضا خالدآبادی، گلر حال حاضر باشگاه استقلال به زبان آورد.
کمیته انضباطی فدراسیون از دروازه بان تیم پرسپولیس دعوت کرد.
بیرانوند: چطور یک هفته‌ای ورزشگاه را خراب کردید؟
دروازه‌بانان پرسپولیسی اینبار روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و برای موفقیت تیم های خود تلاش می کنند.
پرسپولیس امروز در شرایطی تمرین کرد که مهدی ترابی به تمرینات گروهی اضافه شده بود.
امیر عابدزاده که امیدواری زیادی داشت در صورت جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک راهی این تیم شود این روزها در آستانه حضور در یکی از تیم های قدیمی انگلستان است
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
شاید این تصاویر در حالت عادی تعجب‌برانگیز نباشند، اما بعد از اتفاقات 72 ساعته بیرانوند در پنجره نقل و انتقالات، توجهات را به خود جلب می‌کنند.
علیرضا بیرانوند در تمرین بدنسازی امروز پرسپولیس شرکت داشت.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس با سه رقمی کردن تعداد کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر، اکنون در آستانه کسب قهرمانی در لیگ قرار دارد.
ریکاردو ساپینتو وقتی تیمش را در آستانه باخت می‌دید رو به بازی مستقیم آورد.
پرسپوليس هفته آینده در جدالی حساس باید به مصاف سپاهان برود و از این حیث نگرانی بزرگی متوجه بازیکنان در آستانه محرومیت سرخپوشان بود.
علیرضا بیرانوند در بازگشت به میادین و با دریافت کارت زرد بعدی، یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم خواهد شد.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های پرسپولیس یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان این تیم دست و پا کند.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های تیم ‌یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان قدیمی این تیم دست و پا کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
تیم‌ملی انگلیس در آستانه بازی مقابل ایران، تمرین پنالتی بدون دروازه‌بان را انجام داد.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ