اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف سه میلیارد تومان لوازم یدکی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا دو نفر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به توفیقات چشمگیر مرزبانان در کشف داروهای قاچاق و موادمخدر گفت: مرزبانان کشورمان از ابتدای سال تاکنون بیش یک هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردند.
رئیس فدراسیون از پردرآمدترین فرد فوتبال ایران در سال گذشته پرده برداشت.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که 200 میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف سه میلیارد تومان لوازم یدکی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا دو نفر دستگیر شدند.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مقابله با جرایم اقتصادی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در استان است، گفت: در سال جاری ۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی کشف شد.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
مشهد دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت :۵۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
کشف گلوگاه تامین با تولید کامل/ خلق 22 هزار میلیارد تومان در ایران خودرو
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تأسیسات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سنگ‌ها را ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برابر برررسی‌های به عمل آمده، فرد مذکور برلیان‌ها را از یکی از کشور‌های خارجی وارد کشور کرده بود.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کالاهای سرقتی با برآورد ارزش نزدیک به یک میلیارد تومان با هوشیاری پلیس و انهدام باند سرقت در گرمسار کشف شد.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.
بیشترین کالاهای کشف شده در پی بازرسی‌های مربوط به احتکار در تیر ماه امسال شامل کالاهای اساسی بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است.
آستارا- فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها کشف شده است.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ