باشگاه چلسی اعلام کرد که کریستوفر ویول، مدیر سابق لایپزیش، از این به بعد به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
میامی- «هلیا» یوز ماده همچنان محل تصادف فرزند خودش را ترک نمی‌کند.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
خلبانی در ۲۵ کشور دنیا، از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا، پرجستجوترین شغل بوده است. تعداد جستجو‌ها درباره‌ی این شغل در گوگل در مجموع ۹۳۰،۶۳۰ مورد در سرتاسر دنیا بوده است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ