فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیات رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر «فریز شدن» امتیازات تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
موافقت نامه انتقال محکومین میان ایران و ازبکستان امضا شد.
سفیر ایران در کنیا گفت: به رغم پیگیری های یک سال و نیمه سفارت ایران و موافقت دولت کنیا با برقراری پرواز مستقیم، هنوز ایرلاین ایرانی اقدامی برای اجرایی شدن آن نکرده است.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، پیرامون مناسبات دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر نیرو از موافقت اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای عضویت ایران در اتحادیه جهانی انرژی‌های خورشیدی خبر داد.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز حمل و نقل هوایی بین ایران و هشت کشور دیگر موافقت کردند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت گمرک ایران با راه‌اندازی خط آبی آبادان- بندر واصلیه سیبه عراق خبر داد.
رییس فدراسیون‌ تنیس کشورمان از میزبانی مسابقات کمتر از ۱۲ سال تنیس غرب آسیا برای نخستین بار در ایران خبر داد.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، بررسی ماده واحده لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگ‌های در دستور کار قرار گرفته و با رای موافق ۲۰۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
در این گزارش با اشاره به ادعای وجود آثار اورانیوم در سه مکان اعلام نشده آمده است: «رافائل گروسی مدیرکل آژانس این نگرانی جدی را دارد که همچنان پیشرفتی در شفاف‌سازی و حل مسائل برجسته پادمانی حاصل نشده است».
لایحه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفت و به مصلحت شناخته شد.
لایحه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفت و به مصلحت شناخته شد.
در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان توسعه تجارت با امیر قطر بر تدوین نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر و هدف گذاری تجارت ۳ میلیارد دلاری با قطر تا سال ۱۴۰۴ تاکید شد.
مشاور وزیر کشور عراق اظهار داشت: «برای ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌های موجود در شلمچه به عراق هماهنگی صورت گرفته است.»
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک موافقت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ