نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد.
اصفهان- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی پایان یافته و بزودی برای تصویب صحن مجلس می‌رود، گفت: در تصویب این باید سرعت بورزیم.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی درباره محورهای برنامه هفتم توسعه، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به مسائل مهم کشور و منابع دولت توجه شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد، اما به دلیل دریافت نامه رئیس مجلس و بررسی نکات مد نظر وی در خصوص برنامه هفتم، این لایحه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­
معاون قضایی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از اصلاح ایرادات لایحه شوراهای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی و امکان استخدام ۱۰ هزار نفر در شوراها خبر داد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی باید هر چه زودتر در مجلس شورای اسلامی بررسی و تعیین تکلیف شود.
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: بازنشستگان در شرایط معیشتی سختی هستند و لازم است لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان زودتر به مجلس ارائه شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
معاون رییس جمهور گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود و سه شنبه ۱۹ اردیبهشت با دوفوریت در صحن علنی بررسی خواهد شد.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از ارسال لایحه وزارت بازرگانی توسط دولت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:به دلیل تغییر رئیس سازمن برناه و بودجه و قرار داشتن یک طرح و لایحه در دستورکار مجلس، لایحه برنامه تیر ماه به مجلس ارسال می‌شود.
رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی، رؤسای قوا بر لزوم تصویب هرچه سریعتر این قانون تاکید داشتند؛ لذا امیدواریم جدیت خود را در تسریع و اتقان روند تصویب و اجرای قانون جدید عفاف و حجاب به خوبی نشان دهند و ثمرات آن را به زودی در جامعه مشاهده کنیم.
نمایندگان گرجستان در جریان بررسی لایحه عوامل خارجی در پارلمان این کشور با یکدیگر درگیر شدند. ویدئویی را که از این اتفاق منتشر شده است، مشاهده می‌کنید.
در این فیلم تقدیم کردن لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس توسط رئیس جمهور را مشاهده می‌نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به اینکه دولت قرار است که روز یکشنبه لایحه بودجه را تحویل دهد اما به نظر بنده بودجه فردا هم به مجلس نخواهد رسید
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، بر مصوبه خود با ۱۴۰ رأی موافق، ۱۷ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در جلسه اصرار کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ