رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پس از استماع نظرات موافقان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سرپرست سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر لغو ابطال بخشنامه منع اعزام ناظرین بهداشتی به کشورهای مبدا صادرکننده انواع گوشت به ایران موافقت کرد.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
با موافقت وزیر ارتباطات در جلسه با دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D۸، مقرر شد اجلاس وزرای ICT کشورهای عضو این سازمان سال آینده در ایران برگزار شود.
دبیرکل ناتو مدعی است که کشورهای عضو این ائتلاف با پذیرش اوکراین موافقت کرده‌اند اما در حال حاضر عضویت این کشور در اولویت نیست.
نماینده سوئد در اتحادیه اروپا بامداد شنبه از موافقت کشورهای عضو این اتحادیه با دهمین بسته تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
بریتانیا برای نخستین بار، وعده ارسال ۱۴ تانک چلنجر۲ را داد. همچنین، پس از لابی‌های گسترده زلنسکی، آلمان موافقت کرد که ۱۴ تانک لئوپارد خود را که از بهترین‌های جهان به شمار می‌روند، ارسال کند و به سایر کشور‌ها نیز چراغ سبز نشان دادند که از ذخائر لئوپارد خود به اوکراین کمک کنند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: نظر وزارت گردشگری در مورد پنجاه کشور این است که لغو روادید صورت گیرد حتی اگر یک طرفه باشد اما برخی فکر می کنند لغو یک طرفه مشکلاتی دارد.
وزرای خارجه کشورهای اتحادیه امروز (دوشنبه) با مجهز کردن اوکراین به بسته کمک‌های نظامی جدید به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو موافقت کردند.
رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل با نامزد شدن بوسنی جهت عضویت در این اتحادیه موافقت کردند.
کشورهای اتحادیه اروپا با تعیین سقف قیمت ۶۰ دلار برای هر بشکه نفت وارداتی از روسیه موافقت کردند.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران، گفت که پکن مخالف هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهاست.
دولت هلند موافق همراهی با کشورهای اروپایی برای اعمال ممنوعیت ورود شهروندان روس به این منطقه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوعیت ویزا برای همه شهروندان روس فاقد آرای موافق لازم است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ