اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب ۷۰ ماده دارد، در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
با امضای یک موافقت نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و یک شرکت تامین سرمایه فعال در حوزه سلامت، نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر فراهم می شود.
سرپرست سازمان توسعه تجارت امروز میزبان سفیر ویتنام در تهران بود تا طرفین به بررسی و برنامه ریزی موضوعات تجاری همزمان با سفر رئیس مجلس ویتنام به تهران بپردازند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام کشور‌های انگلیس، آمریکا و استرالیا در امضای موافقت‌نامه «آکس» نمونه آشکار رویکرد سیاسی و تبعیض‌آمیز قدرت‌های هسته‌ای در انتقال فن‌آوری و اورانیوم با غنای بسیار بالا به یک کشور غیرهسته‌ای برخلاف معاهده عدم اشاعه به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن بااشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیارد دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن با اشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیار دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کردند.
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
موافقت‌نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزیر جهادکشاورزی رسید.
تصویب نامه هیات وزیران درخصوص مجاز بودن وزارت راه و شهرسازی نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سیشل ابلاغ شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
طی روزهای گذشته برخی از محافل خبری اعلام کردند که موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا ۲۸ دی ماه امضا می شود در حالیکه پیگیری ها نشان می دهد در این تاریخ، خاتمه مذاکرات اعلام خواهد شد.
یک روز پس از اعلام مدیر باشگاه سوچی مبنی بر امضای قرارداد با قربان بردیف، باشگاه تراکتور به جدایی او رضایت داد.
اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام خیابان های نیلوفر جنوبی و قدس به نام شهید آرمان علی وردی موافقت کردند.
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران موافقت‌نامه‌ای را برای حفاری چاه‌های گازی به‌منظور افزایش تولید گاز این شرکت با شرکت ملی حفاری ایران امضا کرد.
در جریان دیدار دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های ‏اسلامی با امیرعبداللهیان موافقتنامه مقر بین دولت جمهوری اسلامی ‏ایران و دبیرخانه این اتحادیه به امضا رسید.
در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و صورتجلسه این کمیته امضا شد.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان و سفیر ویتنام در ایران بر لزوم شروع مذاکرات برای امضای موافقتنامه تجارت ترجیحی میان دو کشور تاکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ