جواد نکونام در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ استقلال، مأموریت بزرگی برای عبور از مشکلات و کسب رضایت هواداران این تیم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جذب مهدی عبدی، فهرست 19 ساله تیم تراکتور دوباره پر شده است.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
در صورت پیوستن منتظر محمد به استقلال یکی از بازیکنان جوان استقلال به طور قرضی یا دائمی باید از جمع آبی پوشان جدا شود.
پر شدن لیست بزرگسال اکثر باشگاه‌های لیگ برتری یک خطر بزرگ را در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال قرار داده است.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
با خرید حسین کنعانی، فهرست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس کاملا پر شد.
با آخرین خرید آخرین سهمیه باقی مانده از بازیکن خارجی آپوئل، پیوستن کوین یامگا به این تیم قبرسی منتفی شد.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین شرایط تیم امید و فیفادی تیم ملی ایران پرداخت.
اسامی بازیکنان کوبا برای لیگ ملت های والیبال منتشر شد
لیست تیم ملی بلغارستان در حالی منتشر شد که سوپرایزهای فراوان دارد.
با اضافه شدن نفرات جدید و پایان مصدومیت نفرات این تیم، اکنون یحیی گل محمدی با لیست پر و پیمانی در ادامه مسابقات حاضر خواهد شد.
تنها جای خالی استقلال در لیست با یک بازیکن خارجی پر می شود.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
دکتر حسین بهاروند، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان در لیست دو درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.
عیسی آل کثیر با پیراهن شرزود تمیروف در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ