سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله نواب تهران و دستگیری عامل اصلی این درگیری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
وزیر خارجه مجارستان امروز در سخنانی اعلام کرد: کمک‌های نظامی به اوکراین، آموزش سربازان اوکراینی در کشورهای اروپایی و حضور گسترده آمریکا در جنگ یعنی این جنگ به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در بوستانی در محله سلیمانیه که منجر به فوت یک نفر شد خبر داد و گفت: در این خصوص ۷ نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در رستورانی در محله سولقان و دستگیری ۸ نفر خبر داد.
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد: مذاکره بهترین راه برای دستیابی به سازش در حل بحران سیاسی سودان است.
نیمه اول بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی با یک درگیری به پایان رسید.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرده که مسکو به دنبال پایان هر چه سریعتر درگیری و جنگ در اوکراین است و در این زمینه آمادگی لازم را دارد.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: باگذشت یک سال از درگیری روسیه و اوکراین چشم‌اندازی برای پایان آن دیده نمی شود و ایران خواهان پایبندی همگان به منشور ملل متحد از جمله تمامیت ارضی کشورها است.
دیدار الهلال عربستان و فولاد ایران پس از سوت پایان، درگیری و جنجال‌هایی را به همراه داشت.
دیدار الهلال عربستان و فولاد ایران پس از سوت پایان، درگیری و جنجال‌هایی را به همراه داشت.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به صورت نصف و نیمه برگزار شد. به این دلیل که برخی تیم ها درگیر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند.
رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به اهتمام ایران به پایان یافتن درگیری مسلحانه در اروپا، گفت: منافع اروپا اقتضا می‌کند تا میز گفتگو برای حل و فصل اختلاف‌ها از هر گزینه دیگری دسترس‌تر باشد.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: من هم‌اکنون درگیر کنگره فدراسیون جهانی هستم و ابلاغی درمورد پایان کارم به دستم نرسیده است.
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.
شادی گل‌های دو مربی بارها منجر به درگیری بین آنها شد و سرانجام در پایان مسابقه و هنگام دست دادن دو طرف درگیر شدنو و کار به زدوخورد کشید!
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
فیلمی از درگیری سرمربیان چلسی و تاتنهام پس از پایان شهرآورد لندن را مشاهده می کنید.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ