هواشناسی اعلام کرد:در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطق مرکزی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از استان‌های یزد، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
رگبار در شمال غرب و گرد و خاک در شرق کشور
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد در شمال و جنوب کشور امروز مردم شاهد رگبار باران خواهند بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای محلی و رعد و برق و باد و گردوخاک در غرب و نیمه شمالی استان طی امروز خبرداد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ بارش باران در شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش رگبارهای بهاری بویژه در غرب استان طی امروز و فردا خبرداد.
از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
فردا (جمعه) در برخی مناطق غرب کشور، شمال غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر به‌ویژه مازندران و گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش و وزش باد رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در اصفهان، کرمان، یزد، و خراسان‌جنوبی سامانه بارشی فعال خواهد بود ومناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز استان‌های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده دارند.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۵ مردادماه) در بخش‌هایی از نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ